فرماندار سروآباد گفت: در ایام دهه فجر امسال ۴۰ طرح و پروژه در بخش‌های مختلف کشاورزی،‌ برق‌رسانی، گازرسانی، گردشگری، خدمت‌رسانی، کمیته امداد و بهزیستی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴ 31 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، حسن زارعی فرماندار سروآباد بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک فرارسیدن ۴۵مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر اظهار داشت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر ۱۰۲ عنوان برنامه در سروآباد برگزار می‌شود که ۳۰ برنامه آن شاخص و به صورت ویژه خواهد بود و ۷۲ برنامه نیز در سطح ۷۲ روستای تابعه شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این ایام مبارک ۴۰ طرح و پروژه در بخش‌های مختلف کشاورزی، برق‌رسانی، گازرسانی، گردشگری، خدمت‌رسانی، کمیته امداد و بهزیستی افتتاح می‌شود.

وی بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه اسرائیل امسال بیش از ۲۶ هزار نفر از مردم مظلوم غزه را به شهادت رسانده و همچنان در حال جنایت است برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بسیار مهم است و بایستی با حضور پرشور مردم و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

فرماندار شهرستان سروآباد با بیان اینکه مدیران و مسئولان شهرستانی در ایام‌الله دهه فجر در بین مردم حضور پیدا کنند، اظهار داشت: بیان دستاورد‌ها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و جهاد تببین باید اولویت اول مسئولان شهرستانی باشد و باید تلاش کنیم برنامه‌های این ایام را در بین مردم و با حضور خود مردم برگزار کنیم.

وی به نقش و جایگاه قشر جوان در جامعه اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان تمام هجمه‌های خود را علیه جوانان ما بکار گرفته‌اند و می‌کوشند جوانان ما را گمراه کنند بیان عملکرد و دستاورد‌های انقلاب برای قشر جوان بسیار مهم و ضروری است و باید تلاش کنیم جوانان در انتخابات پیش‌رو نقش حداکثری را داشته باشند.

زارعی به اهمیت انتخابات در آینده کشور اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال عمر با برکت خود تاکنون ۴۱ مورد انتخابات برگزار کرده که بیانگر مردمی‌بودن این نظام و انقلاب است و مردم نقش اول را در آن دارند لذا حضوردر انتخابات یک وظیفه ملی، شرعی، قانونی و دینی و یک حق است.

وی در ادامه بر لزوم کنترل وضعیت بازار تاکید کرد و گفت: بازرسان در این ایام پایانی سال نسبت به کنترل بازار به منظور مقابله با سودجویان اقدام کنند و اجازه ندهند عده‌ای سودجو از معیشت مردم سوء استفاده کنند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار