امام جمعه سنندج گفت: امروز وجدان بشریت بیدار شده است و دنیای اسلام هم به پشتیبانی ایران آمده و همه یکصدا هر گونه کشت و کشتار و ریختن خون کودکان و زنان مظلوم در غزه را محکوم می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 12 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: شایستگی و محبوبیت هر مدیر حاصل خدمتگزاری به مردم است و خدمت جهادی و صادقانه مسوولان مسیر رفع مشکلات، توسعه، عمران و آبادانی را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد قوی، دلسوزی، تلاش و روحیه جهادی می‌خواهد و تحقق مهار تورم و رونق تولید در شرایط کنونی که مردم قدرت خرید را از دست داده‌اند نیازمند برنامه‌ریزی جدی مسوولان و متولیان امر است.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه گرانی کالاها قدرت خرید را از مردم به ویژه قشر ضعیف گرفته است، اذعان کرد: حمایت از تولید و رفع مشکلات مردم باید در اولویت مسوولان قرار گیرد.

وی افزود: رشد تولید و مهار تورم از دغدغه‌ها و مطالبات جدی مردم است باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های داخلی مسیر تحقق این مطالبه فراهم شود.

وی در ادامه به جنایات اسرائیل در فلسطین اشاره کرد و ضمن محکوم کردن آن گفت: امروز وجدان بشریت بیدار شده و دنیای اسلام هم به پشتیبانی ایران آمده است و همه یکصدا هر گونه کشت و کشتار و ریختن خون کودکان و زنان مظلوم در غزه را محکوم می‌کنند.

ماموستا رستمی گفت: جدای از شهادت 23 هزار نفر در غزه که 113 نفر آنان خبرنگار بوده‌اند 60 هزار نفر نیز مجروح شده و بیش از یک هزار و 500 کودک در غزه دست و پاهایشان را از دست داده‌اند که این جنایات خلاف وجدان بشریت و انسانیت و دین اسلام است.

ماموستا رستمی افزود: دشمنان از صدر اسلام تاکنون همواره با این دین الهی در ستیز بوده و البته این دشمنی کفر با حق مربوط به تمام ادیان الهی بوده است.

وی تصریح کرد: با وجود تمام دشمنی‌های دشمنان اسلام و تمام ادیان الهی بر دشمنان خود پیروز بوده و این به واسطه قدرت الهی است.

امام جمعه سنندج افزود: تمام پیامبران الهی از آدم تا خاتم همه برای هدایت انسان ها به سوی حق و حقیقت آمده و در برابر ظلم و ستم مبارزه کرده اند که می توان سرگذشت سراسر درس آنان را در کتاب قران کاملا درک کرد.

ماموستا رستمی با بیان اینکه کسی که با دین باشد سربلند دنیا و قیامت خواهد بود، گفت: دین اسلام، دین کرامت است و با هر خون و خونریزی مخالف است، اما متاسفانه در دنیای امروز شاهدیم که ارزش انسانی به پایین‌ترین سطح رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: دین اسلام، دین رحمت، عزت، کرامت و مهربانی است و خشونت و کشت و کشتار در اسلام محکوم و مورد قبول نبوده و نیست.

وی افزود: همانگونه که خداوند از کعبه در مقابل حملات کفار دفاع کرد قدس شریف را نیز از چنگال اسرائیل نجات خواهد داد.

امام جمعه سنندج با اشاره به جایگاه زن در دین اسلام اظهار کرد: متاسفانه امروز دشمنان دین می‌خواهند با ترویج مد و مدگرایی و فرهنگ و پوشش غربی ارزش و جایگاه بانوان را تضعیف کنند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار