نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از نارضایتی مردم از قیمت بالای خودروهای داخلی و کوچک‌تر شدن سفره معیشتی مردم در صورت تداوم اقتصاد دستوری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ 08 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین محمد رشیدی در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس، اظهار کرد: نمایندگان مجلس سه مرتبه واردات خودرو را آزاد کردند، اما عجب از دولت که هیچ عمل مثبتی انجام نداد و حتی لایحه خود را نادیده گرفت.

وی افزود: مردم از کمیت، کیفیت، تنوع پایین خودرو و قیمت بالای آن ناراضی و شاکی هستند، خودروهای داخلی موجب مصرف بی‌رویه انواع سوخت و آلودگی شدید هوا خصوصا در کلان‌شهرها شده‌اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به چه دلیل باید بیش از ۵۰ سال از خودرویی حمایت کنیم که هر سال کیفیت آن کاهشی و قیمت آن افزایشی است؟ مطالبه مجلس از دولت عمل بی قید و شرط به مصوبات مجلس است.

وی خطاب به دولت بیان کرد: دولت مردمی حجت‌الاسلام رئیسی، توقع مردم از شما این بود که در راستای مردمی سازی اقتصاد و خروج از اقتصاد دولتی و دستوری بیش از دولت‌های دیگر تلاش می‌کردید که این‌گونه نشد.

رشیدی ادامه داد: با اقتصاد دولتی و دستوری همچنان شاهد افزایش تورم، کاهش ارزش پول ملی و کوچک‌تر شدن سفره معیشتی مردم خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار