متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس عنوان کردند که در گذشته به عنوان پرستار به منزل مقتول رفت و آمد کرده و در جریان نگهداری میزان قابل توجهی ارز در منزل نامبرده قرار گرفتند و همین موضوع موجب شد نقشه شوم قتل این فرد را در ذهن خود پرورش دهند و عملی کنند.
کد خبر: ۱۱۴۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 08 January 2024

به گزارش «تابناک البرز» قاتلان یک پیرمرد مهرشهری که با انگیزه سرقت نامبرده را به قتل رسانده بودند، در یکی از استان‌های همجوار دستگیر شدند.

سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: اواسط آذر سال جاری خبری مبنی بر کشف جسد یک پیرمرد در منزلش در منطقه مهرشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل کلانتری ۲۲ مهرشهر و پلیس آگاهی استان البرز برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی عنوان کرد: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که مقتول یک پیرمرد ۷۹ ساله بوده که بستگانش در خارج از کشور ساکن هستند و به صورت تنها در منزلش زندگی می کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در ادامه با بررسی‌های کارآگاهی و به کارگیری اقدامات پلیسی مأموران موفق به شناسایی دو زن که به عنوان پرستار به منزل مقتول رفت و آمد می‌کردند شده و با بررسی دقیق‌تر انجام قتل از سوی این افراد با انگیزه سرقت ارز و طلا محرز شد.

سرهنگ شجاعی تصریح کرد: در ادامه با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهمان در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این افراد دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس عنوان کردند که در گذشته به عنوان پرستار به منزل مقتول رفت و آمد کرده و در جریان نگهداری میزان قابل توجهی ارز در منزل نامبرده قرار گرفتند و همین موضوع موجب شد نقشه شوم قتل این فرد را در ذهن خود پرورش دهند و عملی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار