فرماندار شهرستان خوسف گفت: با پیگیری های انجام شده امیدواریم با نگاه مثبت استان اولین شهرک انرژی خورشیدی در این شهرستان کلنگ بخورد.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ 10 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سید علی حسینی، فرماندار خوسف امروز در نشست با سرمایه گذاران خارجی با بیان اینکه خوسف جزو بهترین نقاط معرفی شده در کشور برای احداث نیروگاه خورشیدی به اذعان سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق است اظهارداشت: امیدواریم اولین شهرک انرژی خورشیدی در خوسف راه اندازی شود.

وی حل مشکلات فیبر نوری شهرک صنعتی شهید رحمانی افزود: به زودی زیرسازی و آسفالت شهرک صنعتی خوسف آغاز خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر اینکه شهرک صنعتی جزو اولویت‌های اصلی در شهرستان است ادامه داد: این شهرک نزدیکترین شهرک صنعتی بزرگ به مرکز استان است که وسعت شهرک و فضای سرمایه گذاری و سهولت دسترسی زمینی و هوایی به این شهرک بر جذابیت‌های سرمایه گذاری در آن می‌افزاید.

حسینی یادآور شد: از ورود شبکه سرمایه گذاران در شهرستان استقبال می‌کنیم و در چارچوب قانون در تسریع روند سرمایه گذاری در شهرستان کمک خواهیم کرد.

مجتبی شریعتی فر، مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استاندار خراسان جنوبی هم در این نشست با تشکر از دغدمندی فرماندار خوسف در توسعه شهرستان اظهار داشت: خوسف صاحب ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف سرمایه گذاری نظیر طلا، حوزه‌های کشاورزی، گلخانه، گیاهان دارویی، شهرک تخصصی عناب و گل نرگس و نقطه منتخب ساتبا در خصوص احداث نیروگاه‌های خورشیدی است که با وجود این ظرفیت‌ها این شهرستان در آینده بزرگترین شهرک صنعتی در استان خواهد بود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار