مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به نبود پرواز و خطوط ریلی ۹۶ درصد حمل و نقل خراسان جنوبی وابسته به جاده است.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱ 21 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، اسداله جلال‌زاده اظهار داشت: رسانه‌ها با انعکاس اخبار به جهاد تبیین، که تاکید مقام معظم رهبری است جامه عمل می‌پوشانند.

وی ضمن قدردانی از خبرگزاری تسنیم در انعکاس اخبار راهداری افزود: این خبرگزاری در پوشش اخبار سازمان راهداری بسیار خوب عمل می‌کند و تعامل خوبی با سازمان راهداری دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به خدمت‌رسانی به زائران اربعین اشاره و بیان کرد: امسال در بحث اربعین و خدمت رسانی به زائران همایش بزرگ اربعین توانستیم با کمترین چالش خدمات ارائه دهیم.

جلال‌زاده با بیان اینکه خوشبختانه با توجه به امکاناتی که در اختیار اختیار داشتیم توانستیم خدمات خوبی به زائران اربعین ارائه دهیم، تصریح کرد: اداره کل راهداری استان در بحث خدمت‌رسانی به زائران اربعین، اعزام زائران به مرز‌های غربی و اعزام یک هزار و ۳۰۰ نفر از استان به دیدار با مقام معظم رهبری اقدامات بسیار خوبی ارائه داده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ایام پایانی ماه صفر که مقارن با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) است همه ساله زائران حرم مطهر رضوی از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، در این راستا بالاترین آمار مسافران به مشهد مقدس مربوط به خراسان جنوبی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه در روز شهادت امام رضا (ع) ۳۸۰ سرویس اتوبوس از مشهد به بیرجند جابه‌جایی مسافر داشتند گفت: این در حالی است که در مجموع ۲۶۰ اتوبوس در استان وجود دارد و با عنایت امام هشتم (ع) توانستیم این موضوع را مدیریت کنیم.

وی به اجرای طرح تابستانه راهداری اشاره کرد و افزود: طرح تابستانه راهداری و سفر‌های پایانی تابستان نیز همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: اداره کل راهداری استان در بحث حمل و تردد زائران خارجی که از کشور پاکستان برای زیارت از استان تردد می‌کنند نیز همکاری داشته است.

جلال‌زاده بیان کرد: با توجه به نبود پرواز و خطوط ریلی ۹۶ درصد حمل و نقل از استان وابسته به جاده است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار