زمین چمن مصنوعی در محله قصرجدید قصرشیرین به همت شهرداری منطقه ۲۲ تهران و خیران ورزشی به عنوان معین شهرداری این شهرستان در ایام اربعین امسال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ 04 September 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از صدا و سیما شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت : چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار برای احداث زمین چمن مصنوعی در محله قصرجدید قصرشیرین هزینه شده است  . 
«مسعود نصرتی» در آیین بهره برداری از این زمین چمن مصنوعی گفت: با توجه به اینکه منطقه۲۲ از سوی شهرداری تهران مسئولیت ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی خسروی را برعهده دارد از سال گذشته اقدام‌های احداث زمین چمن مصنوعی در شهر قصرشیرین صورت گرفته است که در تلاش هستیم این زمین را به مساحت ۸۰۰ متر مربع را در ایام اربعین به بهره برداری رسانیم تا یک کار ماندگار برای هموطنان مان در این شهر مرزی بماند.
او افزود : این اقدام با همکاری خیران و مشارکت مدیریت شهری زمین چمن مصنوعی در یکی از محله‌های کم برخودار شهرستان قصرشیرین راه اندازی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در ایام اربعین حسینی جهادگران منطقه ۲۲ در شهرستان قصر شیرین فعالیت داشتند و طی یک پایش به عمل آمده کمبود سرانه ورزشی در این شهرستان مرزی مشهود بود، با همکاری خیران ورزشی کشور زمین چمن مصنوعی در یکی از محلات کم برخوردار شهرستان قصرشیرین راه اندازی خواهد شد.
شهردار منطقه۲۲ با اشاره به آغاز فعالیت این زمین چمن مصنوعی ادامه داد: در تلاش هستیم با همکاری خیران این محیط ورزشی به سرعت برای نوجوانان و جوانان ساکنان این منطقه مرزی مورد بهره برداری قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار