قانون ممنوعیت عقد قرارداد دلاری و یورویی با مربی و بازیکنان خارجی به باشگاه های دولتی ابلاغ شده و مشخص نیست مجموعه متمول سیرجان چگونه می‌خواهد دستمزد این مربی را تسویه کند.
کد خبر: ۱۱۱۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ 16 June 2023

رسانه یونانی از جزئیات دستمزد مربی جدید گل گهر سیرجان پرده برداشت.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه گل گهر سیرجان روز گذشته از امضای قرارداد با مارینوس اوزونیدیس سرمربی سرشناس یونانی خبر داد که سابقه مربیگری در آاک آتن با حضور مسعود شجاعی را دارد.

سایت «اسپورت 24» یونان از جزئیات قرارداد این مربی با باشگاه ایرانی پرده برداشت و نوشت: مارینوس اوزونیدیس به همراه اعضای کادرفنی اش راهی ایران شد و با باشگاه گل گهر قراردادی یک ساله امضا کرد که قابل تمدید برای سال دوم است.

طبق گزارش های رسیده دستمزد مارینوس اوزونیدیس به همراه کادرفنی همراهش در باشگاه ایرانی دو میلیون یورو ( بیش از 100 میلیارد تومان ) است.

امیر قلعه نویی فصل گذشته هدایت گل گهر سیرجان را برعهده داشت که در نهایت بعداز سه فصل ناکامی و پیوستن به تیم ملی از این تیم جدا شد و روی نیمکت تیم ملی نشست. سعید الهویی دستیار او هم هفت بازی آخر بعد از قلعه نویی را به صورت موقت روی نیمکت سیرجانی ها نشست که بدترین نتایج ممکن را کسب کرد.

این درحالی است که قانون ممنوعیت عقد قرارداد دلاری و یورویی با مربی و بازیکنان خارجی به باشگاه های دولتی ابلاغ شده و مشخص نیست مجموعه متمول سیرجان چگونه می‌خواهد دستمزد این مربی را تسویه کند.

قیمت مربی جدید گل‌گهر: ۱۰۰میلیارد به یورو!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار