رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه در سال گذشته ۶ هزار و ۲ پروانه انجام فعالیت صادر شده است،گفت: از این تعداد ۳۶۹ پروانه کار سرد، سه هزار و ۷۶۰ پروانه کار گرم، ۷۲۲ پروانه کار گرم با شعله باز و یکهزارو ۱۵۱ مورد کارهای روزمره بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳ 30 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛  مهدی منصوری اظهار داشت: در طول سال گذشته بیش از 282 مورد عوامل با پتانسیل خطر(آنومالی) در سطح نواحی فرآیندی و غیرفرآیندی گزارش شده که پس از بررسی در کمیته انومالی، توسط واحدهای ذیربط اقدام اصلاحی برای رفع خطر انجام شده است.

وی اظهار داشت: در طول سال گذشته در راستای کاهش خطرات و پایین آوردن ریسک فعالیت ها در سطح شرکت، تعداد یک هزارو ۴۲۵ مورد خطر در نواحی فرآیندی و غیرفرآیندی شناسایی شد که از این تعداد یک هزارو ۳۸۴ مورد از آنها ریسک های قابل قبول، ۴۱ مورد قابل تحمل و هیچگونه ریسک غیرقابل قبولی مشاهده نشده است.

منصوری تصریح کرد: در طول سال گذشته بیش از یکهزارو ۲۴۱ نفر ساعت استندبای به منظور ایمن سازی محیط فعالیت‌های با ریسک بالا توسط همکاران آتش نشانی این مجموعه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته به منظور ارتقاء توانمندی تیم های آتش نشانی در زمینه های مربوط به کنترل حوادث ۴۵ مانور برای همکاران آتش نشانی برگزار شده است، ادامه داد: در راستای ارتقاء دانش عملیاتی تمامی افسران ایستگاه آتش نشانی و افسران ایمنی برای گذراندن دوره های آموزش عملیات در ارتفاع و کار با طناب در سال ۱۴۰۲ به مجتمع آموزشی محمود آباد شمال اعزام گردیدند.

رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: کارکرد بدون حادثه در این پالایشگاه در طول سال گذشته یک میلیون ۳۸۸ هزارو ۷۹ نفر ساعت بوده است.

منصوری افزود: التزام همگانی به قواعد و مقررات و رعایت شایسته اصول و الزامات ایمنی، دقت و مسئولیت پذیری همکاران واحدهای ایمنی و آتش نشانی از مهم ترین عوامل در بهبود شاخص ها در مجموعه HSE بوده است.

وی اظهار داشت: تلاش ها و کارکرد قابل قبول مجموعه ایمنی و آتش نشانی نقش مهمی در ایجاد شرایط حفظ تولید پایدار پالایشگاه ایفا کرده و امید است با مرتفع شدن موانع و کاستی های این واحد، وظیفه ی حساس و حیاتی واحدهای ایمنی و آتش نشانی بهتر از قبل و با توان بیشتر انجام گیرد./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار