نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت در اجرای برجام نظرات اصلاحی و فرآیند جمع‌بندی دیدگاه‌های کارشناسان را نادیده نگرفته و در این زمینه با تدبیر بیشتر عمل کند.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 12 October 2015

به گزارش تابناک اردبیل منصور حقیقت‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: هر چند دولت در ارائه لایحه برجام قصور و کوتاهی کرد اما ما امیدواریم براساس مصوبه مجلس، دولت دیدگاه‌های منطقی و عقلانی را در اجرای برنامه جامع اقدام مشترک به انجام برساند تا زمینه‌ای مساعد برای حرکت رو به جلو در این حوزه به وجود آید.

وی با بیان اینکه یکشنبه در مجلس کلیات طرح به تصویب رسید تا دولت مکلف به اجرای آن باشد، تصریح کرد: نظرات موافقان و مخالفان همه دلسوزانه بود و امیدواریم در این فرآیند آنچه که به صلاح ملت ماست، رخ داده و اتفاق بیفتد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره اخبار و شایعاتی مبنی بر تلاش اقلیت اصولگرای مجلس برای آبستراکسیون در جلسه بررسی طرح یک فوریتی برجام گفت: دوستانی که موافق و مخالف برجام هستند را همه انسان‌هایی می‌دانیم که دلسوز انقلاب، نظام و کشور هستند و از اساس همه این دوستان را افرادی ملی می‌دانیم.

حقیقت‌پور افزود: حتی دوستانی که در کمیسیون مخالف موارد برجام بودند، حاضر نبودند به رد برجام رأی دهند و رد کلی برجام را غیرعملی می‌دانستند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به احتمال آبستراکسیون گروهی از نمایندگان در تصویب برجام بیان کرد: دلیلی برای قهر کردن وجود نداشت، این دوستان اگر نقطه نظر اصلاحی دارند، بیایند و پیشنهادات خود را ارائه کنند همان طوری که عده‌ای از این دوستان به کمیسیون امنیت ملی آمدند و پیشنهادات خود را مطرح کردند و پاره‌ای از این موارد قبول شد و برخی دیگر نیز رد شد.

وی اضافه کرد: در صحن علنی نیز بند بند این موارد بررسی و فرصت برای طرح نقطه نظرات مختلف به وجود آمد.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعید می‌دانم از شخصیت دوستان اقلیت اصولگرا که بخواهند تجربه‌های دوره‌های ناموفق گذشته مجلس را تکرار کنند و امروز کمک کردند تا این طرح یک فوریتی مجلس به خوبی پیش برود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار