رییس اداره ثبت احوال گیلانغرب گفت: ۳۳ هزار و ۳۴۲ قطعه کارت ملی هوشمند از مجموع ۴۳ هزار و هفت مورد درخواست صدور کارت در این شهرستان صادر شده است.
کد خبر: ۱۰۸۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ 25 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «شبنم قطره‌ای»افزود: از مجموع کارت‌های ملی هوشمند صادر شده یک هزار و ۸۲۱ مورد آن مربوط به ۹ ماه گذشته است.

وی اظهار کرد: در ۹ ماه سپری شده از سال جاری ۱۱ هزار و ۲۶۸ مورد خدمات در اداره ثبت احوال این شهرستان به متقاضیان انجام شده است.

رییس اداره ثبت احوال گیلانغرب همپچنین با اشاره به فعال‌سازی برخی خدمات سامانه هویت یکتا گفت: شهروندان می توانند در منزل در کمترین زمان اطلاعات خود را ثبت و یا ویرایش نمایند و افزودن اطلاعات از طریق این درگاه رایگان و نیازی به مراجعه به دفاتر خدماتی نیست.

قطره‌ای ادامه داد: پایگاه اطلاعات خانواده از طریق این سامانه ایجاد شده تا هر شخص به آخرین اطلاعات خود، والدین، همسر و فرزندان دسترسی پیدا کند.

وی ثبت نام کارت هوشمند ملی از طریق تلفن همراه، تغییر نشانی افراد، درخواست تغییر نام، درخواست گواهی تجرد، سامانه مدارک پیدا شده، ثبت شکایات، اخبار و اطلاعات ثبت احوال و قوانین و مقررات ثبت احوال را ۹ مورد خدمات از طریق سامانه مذکور بیان کرد.

او اضافه کرد: هم اکنون چهار مورد از این خدمت از طریق سامانه فعال و طی روزهای آینده دسترسی به مابقی بخش های این سامانه نیز امکان پذیر می شود.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار