فرمانده انتظامی شهرستان خمین از کشف راز قتل جوانی ۱۹ ساله در کمتر از ۴ ساعت با برنامه ريزي عملياتي و پوشش امنیتی مناسب و دستگيري قاتل در كمتر از ۴ ساعت خبرداد.
کد خبر: ۱۰۶۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴ 03 September 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "هادی افراسیابی" درتشریح این خبر اظهارداشت: در ساعت۲۰:۵۳ روز گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبني بر وقوع درگیری منجر به ضرب و جرح در یکی از محله های مسکونی شهرستان خمین، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان براي بررسي موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وی یادآورشد: مأموران شهرستان خمین با حضور در محل حادثه و در بررسی های اولیه دریافتند، ۴ مرد جوان با یکدیگر درگیر شده و اقدام به ضرب و جرح یکدیگر کرده اند که یکی از آنان قبل از حضور مأموران، از صحنه درگیری متواری شده و ۳ جوان مجروح از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به جان سپردن یکی از طرفين این نزاع خیابانی که جوانی ۱۹ ساله بود، اظهار داشت: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، بلافاصله تحقیقات تخصصی و بررسی های لازم برای دستگيري عامل قتل جوان آغاز شد.
سرهنگ افراسیابی تاکید کرد: با برنامه ريزي عملياتي پليس و پوشش امنیتی مناسب و با همكاري اداره جنايي پليس آگاهي استان ، ‌قاتل كه با محدود شدن عرصه، هیچ راهی برای خارج شدن از محدوده جغرافیایی شهرستان نداشت، سرانجام  در کمتر از ۴ ساعت، خود را به پلیس معرفی کرد.
این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی های اوليه پلیس، به بزه ارتکابی اعتراف كرد اظهارداشت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضايي معرفي شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار