مدير شركت خدمات حمايتي سازمان جهاد كشاورزي کهگیلویه و بویراحمد از ذخایر مطمئن بیش از هفت هزار تنی انواع کود در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷ 01 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، علی لاهوتي در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری علی‌رغم همه چالش‌های بین‌المللی در حوزه تأمین نهاده‌های کشاورزی، تاکنون بیش از یک و نیم میلیون تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه در سطح كشور تدارک دیده شده و طی دو ماهه ابتدای سال جاری در حدود 750 هزار تن بین استانهای کشور توزیع شد.

مدير شركت خدمات حمايتي كشاورزي به میزان ذخیره استراتژیک کودهای کشاورزی اشاره و اعلام کرد: هم‌اکنون بیش از 500 هزار تن انواع کودهای کشاورزی در سطح كشور و ميزان هفت هزار و ۴۰۰ تن در انبارهاي استان ذخیره است که ذخیره مطمئن و قابل اتکایی است.
لاهوتي ادامه داد: برنامه ابلاغی توزیع در سال جاری در حدود سه و نیم میلیون تن در سطح كشور و 35 هزار تن براي استان است و با تمهیدات لازم با توکل بر خدا، برنامه ابلاغی را به طور کامل اجرایی خواهیم کرد.
مدير شركت خدمات حمايتي سازمان جهاد كشاورزي کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با عنایت به استقبال کشاورزان از مصرف کودهای فسفاته و پتاسه در سال جاری، قطعاً سال پرمصرفی را در مصرف کودهای کشاورزی در راستای افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی خواهیم داشت.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار