استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان با تاکید بر تصمیمات اتخاذ شده در بخش‌های مختلف در حوزه شهرستان کارون گفت: روند اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در این شهرستان به منظور توسعه این شهرستان تسریع می‌یابند.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲ 14 February 2022

صادق خلیلیان امروز، ۲۵ بهمن ماه در نشست بررسی مسایل شهرستان کارون ضمن دستور به دستگاه‌های اجرایی در سرعت بخشی به پروژه‌های این شهرستان، اظهار کرد: مسایل و مشکلات مربوط به شهرستان کارون در حوزه‌های مختلف شامل آب شرب، شبکه فاضلاب، محیط زیست، بهداشت و درمان، شهرداری، مبلمان شهری و زیباسازی، آموزش و پرورش، ورزش و… در این جلسه مطرح و بررسی شد.

به گزارش ایسنا، وی در این نشست نسبت به رسیدگی مسایل بخش صنعتی و کشاورزی شهرستان کارون نیز دستور رسیدگی لازم را صادر کرد و گفت: با رسیدگی به موارد مطرح شده و مصوبات این نشست، امیدواریم در حوزه‌های مختلف شاهد اتفاقات خوب باشیم و چهره این شهرستان را از وضعیت فعلی بهبود ببخشیم.

خلیلیان ادامه داد: تصمیمات لازم در این نشست اتخاذ شد. برخی پروژه‌ها قطعا با سرعت بیشتری به اتمام خواهند رسید و برخی تصمیمات نیز برای شروع اقدامات جدید گرفته شده است تا به یاری خداوند بتوانیم به توسعه شهرستان کارون کمک کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار