استاندار خوزستان گفت: واحدهای صنعتی بزرگ در خوزستان از جمله واحدهای پتروشیمی در ماهشهربا عمل به مسوولیت اجتماعی خود در قبال حوزه جغرافیایی فعالیتشان، زمینه توسعه پایدار را فراهم کنند.
کد خبر: ۱۰۲۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴ 26 January 2022

صادق خلیلیان روز چهارشنبه در حاشیه نشست ستاد توسعه شیلات خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدها از منافع استان در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کنند لذا باید توازن را برقرار کرده و در قبال این بهره مندی خدمات شایسته ای نیز به شهروندان ارایه دهند.

وی گفت: واحدهای تولیدی بزرگ و فعالی در خوزستان داریم که در مجاورت شهرها و مناطق توسعه نیافته و محروم فعالیت می‌کنند اما این مناطق بهره چندانی از آنها نمی‌برند.

وی ادامه داد: رشد بدون توسعه، در دراز مدت نفعی برای استان و کشور نخواهد داشت، و وضعیت موجود، معادل رشد، منهای توسعه است که باید اصلاح شود.

خلیلیان افزود: واحدهای پتروشیمی ماهشهر باید به مباحث آلایندگی نیز توجه خاص کرده و به مسوولیت خود در قبال صیانت از محیط پیرامون و آب‌های مجاور عمل کنند و فرماندار ماهشهر نیز موظف به پیگیری موضوع شده است.

استاندار خوزستان گفت: فعالیت این واحدها در بحث کلان حساس و تعیین کننده است لذا باید با عمل با مسوولیت اجتماعی خود توسعه پایدار و متوازن را محقق کنند.

برچسب ها: پتروشیمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار