به همت خیر نیک‌اندیش مادر شهید مرتضی دیگ افراز:
مسئول گروه فرهنگی جهادی رهروان سردار دل‌ها مشهد الرضا (ع) گفت: در یک عمل خیرخواهانه به همت خیر نیک‌اندیش مشهدی- مادر شهید مرتضی دیگ افراز یک‌تخت بیمار به بیمارستان محلی شهدای شهرستان صالح‌آباد وقف شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴ 28 December 2021

به گزارش تابناک خراسان رضوی مجتبی پیله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در صالح‌آباد با اعلام این اقدام خداپسندانه خیر نیک‌اندیش مشهدی افزود: درراستای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره رزمایش کمک‌های مؤمنانه و مبارزه با ویروس منحوس کرونا یک‌تخت بیمارستانی به همت عضو مجمع خیرین رهروان سردار دل‌ها سرکار خانم فاطمه صغرا عبدیزدی مادر شهید گران‌قدر مرتضی دیگ افراز وقف مرکز درمانی صالح‌آباد گردید.

مسئول گروه فرهنگی جهادی رهروان سردار دل‌ها مشهد الرضا (ع) با قدردانی از همکاری و همیاری گردان ۱۶ امام حسین (ع)، بیمارستان شهدای و شبکه بهداشت و درمان شهرستان صالح‌آباد، تصریح کرد: قرار بود این وقف دریکی از مراکز درمانی مشهد انجام شود، اما با رایزنی‌های این گروه فرهنگی و جهادی، این اقدام در بیمارستان محلی شهدای صالح‌آباد به لحاظ محرومیت و مرزی بودن انجام گرفت.

دکتر سعید غلام‌زاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان صالح‌آباد نیز از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه قدردانی کرد و توفيق روزافزون برای این مادر شهید والامقام و تمامی خیرین سلامت را از درگاه خداوند خواستار شد.

گفتنی است شهید مرتضی دیگ افراز متولد سال ۱۳۴۳ بود که در تاریخ 07/۱۲/1360 در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در تنگه چزابه در سن ۱۷ سالگی به شهادت رسید، روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

فتح‌الله برومند زاده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار