رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: نمایش «باز باران» در ملایر به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 26 September 2015
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: نمایش «باز باران» در ملایر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش فارس؛غلامرضا جمالی‌‎زاده اظهار کرد: در آستانه عید سعید غدیر خم به منظور ایجاد فضایی شاد و خاطره‌انگیز برای کودکان و والدین آنها و مربیان مهد کودک‌ها و آموزشگاه‌ها، نمایش موزیکال و شاد «باز باران»، کار گروه نمایشی یاس کبود، به نویسندگی محمد عسگری و کارگردانی مهدی روزبهانی به اجرا می رود.

وی گفت: موضوع این نمایش در ارتباط با صحرایی است که چند سالی در آن باران نمی‌بارد و مشکلاتی برای ساکنان و حیوانات آن دشت به وجود می آید و بالاخره با دعای همه حیوانات باران شروع به باران می کند.

رئیس ارشاد اسلامی ملایرافزود: فروزان حسینی، سحر ملیحی، سجاد عبدلی، دانیال نصیری، گلنوش ربیعی، میلاد وهاج، علی محمدبیات، شیدا صادقی، محیاجباری، علی فرهادی و مائده شافعی بازیگران اصلی نمایش هستند.

وی گفت: احسان سامی به عنوان دستیار کارگردان، میلاد درویش به عنوان آهنگساز، سمیه حیدری به عنوان نورپرداز است و پخش موسیقی آن نیز بر عهده صالح حیدری است.

جمالی‌زاده خاطرنشان کرد: بلیط اصلی این نمایش 4 هزار تومان است که برای مهد کودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم از این برنامه شاد و دیدنی استقبال شود، گفت: این نمایش از چهارم تا نهم مهر ماه در دو نوبت از ساعت 8 تا 9 و 9:30 تا 10:30 در مکان مرکز آموزش هنر واقع در بلوار 15 خرداد اجرا می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار