استاندار پیشین کرمانشاه گفت: شاخص‌ها نشان می دهد در دوران مسئولیتم در استان موفق بوده‌ام.
کد خبر: ۹۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸ 23 September 2015

ابراهیم رضایی بابادی در مراسم تودیع‌اش که امروز(اول مهر) با حضور معاون سیاسی وزیر کشور در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در شرایطی سر کار آمد که تورم بیش از 43 درصدی و رکود بالا را در کشور داشتیم، لذا دولت راهبرد اصلی خود را مهار تورم و خروج از رکود قرار داد و با وجود کاهش چشمگیر قیمت نفت با کار شبانه روزی دولتمردان امروز شاهد بهبود شاخص های اقتصادی در کشور هستیم.

وی افزود: در استان کرمانشاه نیز اولویت خود را بهبود فضای کسب و کار، احیاء واحدهای تولیدی راکد و جذب سرمایه های جدید گذاشتیم که با تلاش مدیران استان موفقیت های خوبی حاصل شد.

وی افزود: در بحث بهبود فضای کسب و کار با تشکیل جلسات مستمر با بخش خصوصی و تشکیل منظم شورای گفت و گو، شاهد بهبود شش پله ای فضای کسب و کار استان بودیم و از رتبه 30 به رتبه 24 رسیدیم.

رضایی به احیاء 60 واحد تولیدی راکد استان نیز اشاره کرد و گفت: نتیجه این امر کاهش نرخ بیکاری استان  از 14.7 درصد به 13.7 درصد بود.

وی گفت: در جذب سرمایه گذاری نیز با رشد 304 درصدی جزو پنج استان برتر کشور بودیم.

رضایی گفت: شاخص فلاکت نیز در استان از 55 درصد به 27 درصد کاهش یافته است.

وی اجرایی شدن طرح های بزرگ و موثر را از دیگر اقدامات انجام شده در دوران مسئولیتش در استان عنوان کرد و گفت: عملیاتی کردن پروژه پالایشگاه آناهیتا، کلنگ زنی بیواتانول، اخذ مجوز پتروشیمی چهارم، تعیین تکلیف ایران خودرو، فعال کردن بازارچه مرزی سومار، شروع بازسازی نفت شهر، تسریع در احداث راه آهن غرب کشور و انجام کارهای اداری آزادراه همدان کرمانشاه بخشی از این اقدامات است.

استاندار پیشین کرمانشاه با بیان اینکه به خود می بالم که در دوران مسئولیتم فضای باز و آزادی در استان حاکم بود، گفت: در این مدت فعالین سیاسی، مدنی و رسانه ها هیچ گاه دست و دلشان برای نقد نلرزید و همه به راحتی حرف خود را می زدند. همه احزاب به راحتی با ما در تماس بودند و هیچ کس احساس نمی کرد استاندار متعلق به جناح خاصی است.

رضایی با بیان اینکه تاکیدم بر حفظ حرمت ها بود، گفت: برخی از من می خواستند برخورد تندی با برخی مدیران و گروه ها داشته باشم و شاید بگویند عدم انجام این رفتار اشتباه من بوده، اما تاکید دولت بر رعایت اخلاق است و من نیز آن را انجام دادم.

وی توسعه سمن ها، ایجاد فضای با نشاط فرهنگی با اجرای 60 کنسرت در استان، برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی ورزشی و برگزاری جلسات متعدد با جوانان را از دیگر اقداماتش در دوران مسئولیتش در کرمانشاه عنوان کرد.

رضایی در پایان گفت: خود را مدیون مردم کرمانشاه می دانم و هر کاری که بتوانم برای توسعه این استان خواهم کرد.
 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار