نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل مالی و حقوق فرهنگیان به عنوان لایحه دو فوریتی در مجلس طرح و بررسی می شود.
کد خبر: ۹۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 23 September 2015
جلیل جعفری بنه روز چهارشنبه در آیین بازگشایی مدارس و نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در خلخال افزود: لایحه دو فوریتی حل مشکل مالی و معیشتی معلمان و افزایش حقوق این قشر تلاشگر و حساس از سوی نمایندگان مجلس طرح شده و به رغم مخالفت هیات رئیسه مجلس با آن با فشار و اصرار نمایندگان مجلس در صحن علنی مجلس طرح و برای حل مشکل معیشت معلمان کشور تصمیم لازم از سوی نمایندگان مجلس اتخاذ خواهد شد.
وی گفت: در هر شرایطی باید به خواسته معلمان در زمینه افزایش حقوق و حل مشکل معیشتی احترام گذاشته و این مشکل به دست مجلس و دولت برطرف شود.
به گزارش ایرنا ، سید اردشیر رشیدی مدیر آموزش و پرورش خلخال نیز در این آیین از نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در 122 مدرسه و
آموزشگاه به طور همزمان خبرداد و گفت: بیش از 11 هزار دانش آموز با کمک یک هزار فرهنگی در 800 کلاس درس حاضر شده و آغاز سال تحصیلی جدید را جشن می گیرند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
taroatapikatma
|
-
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
دل ما فرهنگیان به این خوش بود که با آن همه اعتصاب ، مقاومت بتوانیم بر حقوقمان دست پیدا کنیم مقامات آموزش و پرورش نه تنها کوچکترین توجهی به درخواست های فرهنگیان نکرد که هیچ بلکه اخیرآ طی بخشنامه ای از اعمال مدارک تحصیلی فرهنگیان خودداری میکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار