امام جمعه شهرستان آستارا از خیران خواست برای تامین تجهیزات درمانی و کپسول های اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی کمک کنند.
کد خبر: ۹۸۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ 27 August 2021

 

به گزارش تابناک گیلان، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی آستارا به مؤسسات و کارخانه‌ های تولید دارو توصیه کرد در این ایام سخت کرونایی با تلاش مضاعف خود، سِرُم و داروهای لازم را بیشتر تولید کنند.

وی افزود: کپسول‌ های اکسیژن برای بیماران کرونایی حیاتی است و افرادی که می‌خواهند در این ایام، کار خیر انجام دهند، بهتر است با خرید و اهدای کپسول‌ های اکسیژن، بیماران کرونایی را از مرگ حتمی نجات دهند.

وی گفت: برخی شهروندان و اصناف، دستورالعمل‌ های بهداشتی را رعایت نمی‌ کنند و به همین دلیل روزانه چندین‌ نفر از شهروندان مبتلا به کرونا جان خود را از دست می ‌دهند.

وی با اشاره به سالروز انفجار دفتر نخست‌ وزیری و شهادت رجایی و باهنر بیان کرد: با رأی اعتماد بسیار خوب نمایندگان مجلس به کابینه آیت‌ الله رئیسی، دولت سیزدهم وارد میدان کار شد و اقدام فوری و ضروری در باب معشیت و رفاه مردم و داشتن وفاق ملی از انتظارات مردم از دولت جوان انقلابی است.

امام‌ جمعه آستارا افزود: دولت خدمتگزار در انتصاب استانداران، فرمانداران و مدیران دستگاه‌ های اجرایی باید دقت کند تا افراد انقلابی، جوان، کاربلد و جهادی وارد بدنه دولت شوند و از هرگونه اعمال نفوذ و سهم‌ خواهی پرهیز شود.

حافظ‌ نیا با اشاره به پخش زنده جلسات شورای اسلامی از شبکه های اجتماعی بیان کرد: اعضای شورای اسلامی با پخش زنده جلسات شورا از شبکه های اجتماعی، اختلافات بین خود را رسانه‌ای و با آبروی شهر بازی کردند و این اقدام آن‌ها جای انتقاد دارد.

وی ادامه داد: از شوراهای اسلامی شهر آستارا انتظار داریم اجازه ندهند غریبه‌ ها در کارشان دخالت کنند.

خطیب جمعه آستارا گفت: دو مسئولیت بسیار حساس این شهرستان مرزی با سرپرست اداره می‌ شوند و به طور معمول، سرپرست انگیزه‌ ای برای خدمت ندارد و از دولت و شورای اسلامی انتظار داریم هر چه سریع‌ تر تکلیف فرمانداری و شهرداری آستارا را مشخص کنند.

وی نبود آرد، تعطیلی نانوایی‌ها و کمبود نان را از مشکلات شهرستان آستارا ذکر و بیان کرد: مردم برای گرفتن چند قرص نان باید یک ساعت در صف نانوایی منتظر بمانند و گاه، بدون نان به خانه برمی گردند و امیدوارم نظارت در حوزه نانوایی بیشتر شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هرار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار