شش واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در دومین روز از هفته دولت به صاحبان آن واگذار شد.
کد خبر: ۹۸۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ 25 August 2021

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان ظهر چهارشنبه در مراسم واگذاری شش واحد مسکن مددجویی با اشاره به اینکه کرونا تمام فعالیت‌ها را تحت تأثیر قرار داده است، گفت: امسال برنامه‌های هفته دولت با رعایت کامل پروتکل‌ها و به صورت محدود برگزار می‌شود.

محمود قاسم نژاد صداقت، پاک دستی، مردم داری را از مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و افزود: این دو شهید بزرگوار به تاسی از آموزه‌های دینی و اسلامی دولت خود را تشکیل دادند و در همان زمان اندک منشأ خیر و برکت برای مردم شدند.

وی، با بیان اینکه همه دولت‌ها برای خدمت صادقانه به مردم باید از دولت شهید رجایی الگو بگیرند، گفت: تلاقی هفته دولت با ایام محرم فرصتی ایجاد کرده تا دولتمردان سیره ائمه اطهار (ع) را در حفظ شعائر و ارزش‌ها دینی سرلوحه قرار دهند.

واگذاری ۶ واحد مسکن مددجویی

در ادامه رئیس کمیته امداد رودسر از افتتاح و واگذاری شش واحد مسکن مددجویی خبر داد و گفت: این واحدها در مناطق بخش مرکزی رودسر، کلاچای و چابکسر ساخته شده است.

علیرضا سبک سیر افزود: برای احداث هر یک از واحدها ۱۱۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان از محل منابع و تسهیلات کمیته امداد، بنیاد مسکن، سهم آورده مالک و کمک‌های خیران هزینه شده است.

گفتنی است، یک پروژه برق شهرستان رودسر با اعتباری بیش از ۲۱۵ میلیارد ریال نیز افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار