به همت خانه مطبوعات قم صورت گرفت:
اردوی یک روزه اعضای خانه مطبوعات قم و خانواده آنان با برنامه‌های مختلف زیارتی تفریحی برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵ 21 September 2015
به گزارش تابناک قم، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه قم در اردویی که با همت خانه مطبوعات قم و همکاری شهرداری و استانداری برگزار شد با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و نثار تاج گل، با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق و بیعت کردند. در این مراسم آیین سان از سوی نیروهای مسلح برای خبرنگاران قمی اجرا شد.

شرکت کنندگان در این اردو همچنین پس از زیارت مرقد مطهر بی‌بی شهربانو مادر گرامی حضرت امام سجاد (ع) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهر ری از موزه تاریخی-علمی و آسمان نمای استان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بازدید کردند.

دیدار ۳ساعته از باغ موزه دفاع مقدس به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این اردو بود که طی آن خبرنگاران قم از ۷ تالار موزه با وقایع نهضت اسلامی امام خمینی (ره)، حماسه انقلابی و فضای معنوی ۸ سال دفاع مقدس تا پایان جنگ تحمیلی، دیوار نقشه ایران باستان در دوران هخامنشی و نقشه کنونی ایران، تصاویر بناهای تاریخی ایرانی اسلامی، دیوار مبارزات مردم، دالان تصاویر موثر‌ترین چهره‌های مبارز طی صدسال گذشته؛ دیوار مبارزات مردم، سنگر سرد و گرم رزمندگان، ویرانه‌های خرمشهر در زمان جنگ، مسجد، وی‌ترین نمونه هدایای مردمی به جبهه‌های دفاع مقدس، تصاویر انواع عملیات‌های آبی، خاکی، هوایی و جنگ نفت کش‌ها، نام و تاریخ عملیات‌های دفاع مقدس، پل خیبر و فعالیت‌های مهندسی، میز طرح ریزی عملیات، سلاح‌های سبک و سنگین نظامی و انواع مین‌های زمینی و دریایی بخش‌هایی از باغ موزه دفاع مقدس بود که مورد بازدید قرار گرفت.

در حاشیه برگزاری این اردو رسول خادم مدیرعامل خانه مطبوعات قم درگفتگویی با اشاره به برنامه‌های زیارتی و تفریحی این خانه از برگزاری اردوی مشهد مقدس در دهه دوم ماه محرم ویژه خبرنگاران قم خبر داد و گفت: فراخوان این اردو به زودی اعلام می‌شود.

وی همچنین گفت: در آینده نزدیک اردوی تفریحی اصفهان نیز با مشارکت شهرداری قم برای اعضا برگزار می‌شود.

رسول خادم با بیان اینکه شرط اصلی عضویت در خانه مطبوعات بیمه شدن کارکنان رسانه‌ها توسط رسانه متبوع است بار دیگر از مدیران رسانه‌های استان خواست هرچه سریع‌تر نسبت به این موضوع اقدام کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار