سخنگوی شورای سلامت جزیره کیش گفت: ۳۱ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال این جزیره نوبت اول واکسن کرونای خود را دریافت کردند.
کد خبر: ۹۸۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ 14 August 2021

دکتر محمدرضا رضانیا با اشاره به جمعیت ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفری بالای ۱۸ سال کیش براساس آخرین سرشماریف گفت: تا کنون ۱۰ هزار و ۹۰۰ نفر زیر پوشش نوبت اول واکسیناسیون کرونا قرار گرفته اند.

وی افزود: واکسیناسیون کرونا با افزایش ایمنی دریافت کنندگان واکسن در ۲ مرحله انجام می‌شود و تاکنون هزار ۲۲۹ نفر از ساکنان کیش نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

دکتر رضانیا گفت: به صورت تجمیعی تاکنون ۱۲ هزار و ۱۲۹ دز واکسن در دز اول و دوم برای ساکنان کیش تزریق شده و با اقدامات و تمهیدات اندیشده شده روزانه به صورت میانگین ۴۸۰ نفر از واجدان شرایط واکسینه می‌شوند.

وی با بیان اینکه دریافت واکسن به منزله ایمنی کامل برابر ویروس کرونا نیست افزود: دریافت کنندگان واکسن باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با شیوع همه گیری این ویروس توجه جدی داشته باشند.

سخنگوی شورای سلامت جزیره کیش گفت: جزیره کیش در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و محدویت‌های شدید مقابله با این ویروس از جمله ممنوعیت یک هفته‌ای تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۳ تا چهار بامداد و دور کاری هفت روزه ۷۰ درصدی کارکنان ادارات، ارگان‌ها و شرکت‌ها اعمال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار