رئیس بیمارستان شهید بهشتی – امیرالمومنین (ع) قم با اشاره به هجوم بی سابقه بیماران کرونایی به این بیمارستان گفت: شرایط کنونی تقریبا بدترین وضعیتی است که طی یک سال و نیم گذشته با آن روبرو شده ایم.
کد خبر: ۹۸۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 05 August 2021

به گزارش تابناک قم، فروغی رئیس بیمارستان شهید بهشتی – امیرالمومنین (ع) قم با اشاره به هجوم بی سابقه بیماران کرونایی به این بیمارستان گفت: شرایط کنونی تقریبا بدترین وضعیتی است که طی یک سال و نیم گذشته با آن روبرو شده ایم.

وی با اشاره به مراجعه تقریبا روزانه ۲۵۰ نفر به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی امیر المومنین و ضرورت بستری بسیاری از این افراد در بیمارستان گفت: بمنظور ارائه خدمات به بیماران کرونایی ۳۰۰ تخت از ۵۵۰ تخت بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی امیرالمومنین (ع) با بیان اینکه با توجه به افزایش تعداد بیماران مجبور به تعطیلی بخش‌های مختلف شده ایم گفت: برخی از بیماران قلبی و عروقی؛ تصادفی و ترومایی بدلیل تعطیلی بخش‌ها از دریافت خدمات محروم شده اند.

وی با ابراز نگرانی از فشار بالا به سیستم بهداشت درمان استان قم گفت: واکسیناسیون سدی است در برابر افزایش تعداد بیماران و از همشهریان درخواست میکنیم برای کمک به مدافعان سلامت نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار