رییس کل دادگستری گیلان: گیلان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مرغ کشور نباید مشکل کمبود مرغ داشته باشد.
کد خبر: ۹۸۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 04 August 2021

رییس کل دادگستری گیلان امروز در نشست تصمیم گیری برای برخورد با اخلاگران بازار مرغ گیلان که با حضور مسولان جهاد کشاورزی، صمت، تعزیرات و دادگستری تشکیل شد گفت: استانی که دومین تولید کننده مرغ در کشور است و روزانه ۶۵۰ تا ۷۰۰ تن مرغ در آن تولید می‌شود چرا باید مشکل کمبود مرغ داشته باشد.

برخورد قاطع با اخلالگران بازار مرغ گیلانحجت الاسلام خلیلی افزود: مشکل مرغ استان کمبود نظارت دستگا‌های نظارتی و دست داشتن دلالان در این بازار است که دستگاه قضا به شدت با آن برخورد می‌کند.

وی گفت: از شنبه کمیته‌ای متشکل از سازمان صمت ، تعزیرات ، جهاد کشاورزی ، اصناف و دامپزشکی با محوریت دادگستری به صورت حضوری در مرغ فروشی‌ها حاضر می‌شوند و با متخلفان به شدیدترین شکل ممکن برخورد خواهد شد.

دادستان مرکز استان هم در این نشست گفت: مشکل اصلی ما علاوه بر کمبود نظارت و جزیره ای عمل کردن سازمان‌ها و نهاد‌هایبرخورد قاطع با اخلالگران بازار مرغ گیلان مرتبط در این ماجراست یعنی جهاد کشاورزی، دامپزشکی، اصناف و صمت هر یک به تنهایی کار می‌کنند در حالی که این سازمان‌ها باید در قالب یک کمیته کار هم را پوشش دهند.

فلاح میری افزود: باید متخلفان بدانند که این بار برخورد‌ها جدی است و متخلفان حاشیه امن ندارند.

برخورد قاطع با اخلالگران بازار مرغ گیلانفرزام صفت معاون اقتصادی استاندار هم گفت: از تولید ۶۰۰ تن مرغ روزانه در استان، ۴۰۰ تن توسط زنجیره‌های ما تولید می‌شود که نظارت‌های آن دقیق است و مشکلی در این بخش وجود ندارد، اما ۲۰۰ تن که توسط مرغداری‌ها تولید می‌شود و خارج از این زنجیره است در بخش نظارت و توزیع با مشکل مواجه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار