تابناک: میرمحمد صادقی گفت: افرادی که قبل از سال 93 برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت نام کرده‌اند بانک‌هایی که در این خصوص عملکرد خوبی نداشته‌اند تا دهم مهر ماه سال جاری مکلف شدند تا نسبت به پرداخت این تسهیلات اقدام کنند.
کد خبر: ۹۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 21 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، وی افزود: افرادی که قبل از سال 93 برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت نام کرده‌اند بانک‌هایی که در این خصوص عملکرد خوبی نداشته‌اند تا دهم مهر ماه سال جاری مکلف شدند تا نسبت به پرداخت این تسهیلات اقدام کنند.

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی در ادامه گفت: هر متقاضی که در سال 92 و یا پیش از آن در این سامانه ثبت نام کرده و بعد از دهم مهر ماه سال جاری نتوانستند تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را دریافت کند، تقاضا می‌کنم با بخش اعتبارات و یا نظارت بانک مرکزی مکاتبه کنند و قطعا رسیدگی خواهد شد.

وی با بیان اینکه هماهنگی دیگری که با بانک‌ها صورت گرفت مقرر شد ظرف 2 الی 3 ماه آینده با بانک های مذکور و سایر بانک ها جلسه ای خواهیم داشت تا پایان پاییز امسال هیچگونه متقاضی دریافت وام ازدواج مربوط به سال 93 در این سامانه وجود نداشته باشد، افزود: بنابراین انتظار ما این است که از اول دی ماه صرفا متقاضیان سال 94 را که در حال حاضر هم در برخی بانک‌ها پرداخت تسهیلات این سال آغاز شده، هیچگونه متقاضی پیش از سال 94 در سامانه وجود نداشته باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار