امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام افزود: رهبری همواره بر موضوع عدم اعتماد به غربی ها اصرار داشتند که متاسفانه توجهی نشد و امروز شاهدیم در نتیجه نرمش دولت مقامات غربی طلبکار شده و خواسته های گزافی را مطرح می کنند.
کد خبر: ۹۸۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 30 July 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار اظهار داشت:  وقتی ما در برابر استکبار ایستاده‌ایم و می‌خواهیم اسلام را پیاده کنیم، استکبار نمی‌آید ما را تقویت کند.

وی گفت: دولت سیزدهم باید بدور از فشارها و لابی های جریانات سیاسی و با انتخاب افرادی متعهد و متخصص تشکیل شود.

کریمی تبار اظهار کرد: کارهایی در این دولت نیز نباید انجام می‌شد، مثل مذاکره با آمریکا که رهبر انقلاب هم از همان اول گفتند خوش بین به مذاکره نیستم.

وی ادامه داد:  با اشاره به پایان فعالیت دولت دوازدهم از خدمات انجام گرفته در طول دوران خدمت تقدیر کرد و اظهار داشت: عملکردهای مثبتی در این مدت صورت گرفت که بدون شک برای خدمتگذاران در عرصه های مختلف اجر اخروی به دنبال خواهد داشت.

  امام جمعه ایلام گفت: درخواستم از دولتمردان این است که در این مقطع، جدی کار کنند و اجازه ندهند این گرانی‌های لجام گسیخته همچنان به پیش بروند.

کریمی تبار  در پایان با تبریک کسب نخستین مدال المپیک توکیو توسط جوان برومند ایلامی جواد فروغی گفت: این جوان پاسدار با تاسی به روحیه علی ابن ابیطالب در میدان های بین المللی افتخار آفرینی می کند ولی رسانه های به اصطلاح آزاد در این خصوص بی مهری می کنند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار