رئیس هیات تیراندازی استان قم گفت: در جلسه کادر اجرایی هیات برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره استعدادیابی این رشته در قم انجام گرفت.
کد خبر: ۹۸۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 26 July 2021

به گزارش تابناک قم، محمدجواد متقیان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هدف ما این است که تیراندازی قم به سطحی از پیشرفت برسد که به زودی شاهد درخشش ورزشکاران این رشته در میادین مختلف کشوری و رقابت‌های مهم برون‌مرزی همچون میادین آسیایی، جهانی و المپیک باشیم، همانگونه که درخشش جواد فروغی ملی‌پوش ارزنده تیراندازی کشورمان در بازی‌های المپیک موجب سرافرازی همگان شد.

وی با بیان اینکه رسیدن به این مهم مستلزم یک برنامه‌ریزی هدف‌مند و بلند مدت است، در ادامه به برگزاری سومین جلسه کادر اجرایی هیات تیراندازی با حضور اعضای این هیات اشاره و ابراز کرد: این جلسه در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم تشکیل شد و در آن فعالیت‌ها انجام شده مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس هیات تیراندازی استان قم اضافه کرد: یکی از مهمترین موضوعات این جلسه در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی این رشته در قم بود، ضمن اینکه اهداف و شاخص‌های کلی درباره روند و چگونگی انجام کار و اجرای این طرح و عملی شدن سایر برنامه‌های هیات بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه پیرامون برنامه‌ کلاس‌های تابستانه در دو بخش آقایان و بانوان گفتگو و تبادل نظر شد، ضمنا با توجه به برگزاری کلاس‌های تابستانه در تقویم هیأت، مقرر شد تمام مربیانی که دارای مدرک تیراندازی معتبر از فدراسیون هستند از ظرفیت ابزارهای آموزشی و محیط باشگاه به منظور برگزاری کلاس‌های تابستانی ویژه شاگردان خود استفاده کنند.

متقیان‌نژاد عنوان کرد: از تمام مربیانی که علاقمند به تشکیل کلاس‌های آموزشی در سالن تیراندازی شهید مهدی زین‌الدین مجموعه میثم هستند دعوت شده تا به منظور هماهنگی و اقدامات لازم به هیات مراجعه کنند، برای ما همبستگی و همدلی مجموعه فعالان این رشته به منظور کسب رتبه‌های کشوری و بین‌المللی اهمیت دارد و یقینا به آن دست خواهیم یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار