تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر در هفته دوم از مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران به مصاف قهرمان هفت دوره لیگ برتر ساحلی ایران می‌رود.
کد خبر: ۹۷۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ 11 July 2021

تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر تنها نماینده لیگ برتری فوتبال ساحلی استان گیلان دوشنبه ۲۱ تیر ساعت ۱۹ در ورشگاه شهرداری رودسر به مصاف پارس جنوبی جم هفت دوره قهرمان فوتبال ساحلی و نایب‌قهرمانی جام باشگاه‌های جهان می‌رود.

مدیرعامل باشگاه شاهین خزر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با کمک شهرداری توانستیم شرایط میزبانی لیگ برتر را آماده کنیم و شرایط امسال خیلی بهتر از سال گذشته است و با توجه به اینکه هرساله بازیکنان خروجی زیادی داریم، چند بازیکن جدید از فوتبال چمنی و بازیکن جوان مستعد به تیم اضافه کرده‌ایم.

حسین زالفی با اشاره به باخت هفته اول در مقابل تیم صنعت فرش حداد اصفهان افزود: با توجه به اینکه بازی نخست در لیگ برتر بود و برخی از بازیکنان جوان و تازه جذب شده ما تجربه مسابقات ساحلی را نداشتند.

وی با اشاره به روند استعدادیابی بازیکنان در تیم شاهین خزر گفت: تیم شاهین آکادمی حرفه‌ای جهت آموزش بازیکنان مستعد دارد که متاسفانه سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی تعطیل شد ولی خوشبختانه در حال حاضر فعال است و بازیکنان خوبی به لیگ برتر معرفی کرد و هرساله بازیکنان زیادی از تیم ما راهی تیم‌های لیگ برتری دیگر می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه شاهین خزر با اشاره به بازی خانگی آینده در رودسر تصریح کرد: در دیدار آینده ما در رودسر میزبان پارس جنوبی هستیم و به دلیل شرایط کرونا بدون تماشاگر است که خوشبختانه با مذاکراتی که انجام دادیم توانستیم پوشش زنده تلویزیونی مسابقات توسط شبکه باران را بگیریم و هواداران تیم از سراسر کشور مسابقات‌مان را پیگیری و مشاهده کنند.

زالفی با بیان اینکه مسؤولین استانی هیچگونه حمایتی از ما ندارند، تصریح کرد: متاسفانه مسؤولی از استان حامی تیم ما نیست ولی خوشبختانه تمام مسؤولین شهرستان رودسر دست به دست هم دادند و از تیم شاهین خزر رودسر حمایت کرده‌اند.

دیدار‌های کامل هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر ساحلی:
پاس گناوه – سپاهان سمنان
شاهین خزر رودسر – پارس جنوبی بوشهر
دریانوردان بوشهر – ایفا اردکان
مقاومت گلساپوش یزد – شهریار ساری

تیم‌های شهرداری بندرعباس و صنعت فرش حداد اصفهان استراحت دارند

با اعلام فدراسیون فوتبال؛ کوبل داوری دیدار شاهین خزر رودسر و پارس جنوبی جم به شرح می‌باشد:

داور وسط: علی حاجی‌پور (مازندران)
کمک داوران: محمد حاجیلو (قزوین)، سیدحسین علوی کیا (گیلان)
داور چهارم: بهزاد رضایی (آذربایجان شرقی)
ناظر داوری: زاهد صدیقی (آذربایجان شرقی)

به گزارش فارس، تیم پارس جنوبی جم بهترین تیم فوتبال ساحلی کشور هفت دوره قهرمان فوتبال ساحلی شده، نایب‌قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را دارد و ملی‌پوشان زیادی از آن سردرآورده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار