کد خبر: ۹۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 19 September 2015
رشت - ایرنا - در چارچوب رقابت های فوتبال لیگ برتر قهرمانی نوجوانان استان گیلان ، تیم شهرداری رشت برابر سرخپوشان رشت به برتری رسید.
[تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت مقابل سرخپوشان به برتری رسید]

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که عصر جمعه برگزار شد ، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال نوجوانان سرخپوشان را شکست دهد .
در این مسابقه که از هفته دوم رقابت های لیگ نوجوانان باشگاه های گیلان در رشت برگزار شد ، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت برتر از حریف خود ظاهر شد و به دومین پیروزی متوالی خود دست یافت .
همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده، تیم فوتبال نوجوانان آبی پوشان رشت با نتیجه سه بر صفر شهرداری تولم شهر را شکست داد و تیم فوتبال نوجوانان گمرک بندرانزلی با نتیجه سه بر صفر تیم ملوانان لاهیجان را مغلوب کرد .
در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان گیلان نیز، تیم کادوس ماسال در یک بازی یک طرفه و پرگل ، با نتیجه هشت بر یک شاهین رشت را شکست داد و تیم فوتبال نوجوانان شهرداری انزلی با نتیجه چهار بر یک برابر شاهین انزلی به برتری رسید .
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم های فوتبال نوجوانان شهرداری بندرانزلی و شهراری رشت با کسب شش امتیاز در رتبه های اول و دوم قرار دارند و تیم گمرک بندرانزلی با کسب چهار امتیاز در مکان سوم قرار دارد .
در رقابت های فوتبال لیگ برتر قهرمانی نوجوانان باشگاه های استان گیلان 12 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار