شهردار دامغان با اشاره به رونمایی از سه طرح این نهاد عمومی گفت: سامانه الکترونیکی شهروند سِپار و سامانه املاک و مستغلات شهرداری دامغان آغاز به کار کرد و طرح بیمه رایگان آتش‌سوزی و بلایای طبیعی به ازای پرداخت به موقع عوارض در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۶۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸ 29 May 2021

سه طرح بزرگ شهرداری دامغان رونمایی شد

 

به گزارش تابناک سمنان مسلم نصرتی  بیان کرد: دامغان به عنوان اولین شهر کشور طرح بزرگ شهروند سپار را اجرایی کرده است که شهروندان می‌توانند با رایانه و تلفن همراه از این سامانه استفاده کنند. 

وی ادامه داد: شهرداری دامغان از سال ۹۱ برنامه ۱۰ ساله ای در حوزه IT داشت که هم اکنون نتیجه داده است و راه اندازی سامانه الکترونیکی شهروندسپار به عنوان یکی از فعالیت‌های زیر بنایی در حوزه طرح های زیر ساختی خدمات موفق به مردم معرفی شد. 

نصرتی اضافه کرد: در راستای راه‌اندازی سامانه شهروند سِپار، تمامی ‌پرونده‌ها و بایگانی های فیزیکی تبدیل به بایگانی الکترونیکی می‌شود.

وی افزود: با راه اندازی نرم افزار جامع شهروندسِپار همشهریان می توانند با کاربری شخصی در منزل به‌صورت‌ غیرحضوری پروانه ساختمان اخذ و امور دیگر را انجام‌ دهند و هیچ نیازی به مراجعه به شهرداری و بانک نداشته باشند.

نصرتی به اهداف راه‌اندازی این سامانه اشاره کرد و گفت: حذف مراجعه مردم به شهرداری، دریافت آسان استعلام و پرداخت بدهی ها، درخواست اخذ پروانه و دریافت پایان کار، از بین رفتن نگرانی در زمینه فساد اداری، کم شدن تردد و رفت و آمد در سطح شهر، کاهش روند ترافیک، شفاف سازی و جلوگیری از اعمال سلیقه از مزیت های اصلی راه اندازی این سامانه الکترونیکی است. 

وی اظهارداشت: راه اندازی سامانه املاک و مستغلات شهرداری دامغان، دومین طرح این مجموعه است که در زمینه روند واگذاری، ترخیص، فروش و مزایده و همه موارد مرتبط با املاک و مستغلات قابلیت دارد.

شهردار دامغان خاطر نشان کرد: طرح بیمه رایگان آتش سوزی و بلایای طبیعی در قبال پرداخت به موقع عوارض شهرداری در دامغان اجرا می‌شود.

 در حال حاضر ۲۷ هزار پلاک شهری در دامغان وجود دارد. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار