کد خبر: ۹۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 16 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد مسئول مخابرات کهگیلویه علت قطعی اینترنت دیشموک را مشکل در فیبر نوری عنوان کرد و گفت: مشکل قطعی اینترنت دیشموک برطرف شد.

ارسلان نیکدارجمال امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: ارائه خدمات بهتر به مردم مستلزم دریافت به‌موقع وصولی مشترکان می‌باشد.

وی افزود: در خصوص قطعی اینترنت دیشموک، بلافاصله با در جریان گذاشتن همکاران خود در اداره مخابرات استان و همچنین دیشموک، موضوع را پیگیری و یک تیم متخصص را به منطقه فرستادیم.

مسئول مخابرات شهرستان کهگیلویه با انتقاد شدید از مردم به دلیل پرداخت نکردن به‌موقع بدهی خود، تصریح کرد: به محض مطلع شدن از قطعی اینترنت دیشموک، اکیپی که از مرکز استان به سمت شهرستان بهمئی در حال عزیمت بود را به دیشموک فرستادیم و بلافاصله توانستند مشکل را برطرف و اینترنت این منطقه را وصل نمایند.

این مسئول، علت قطعی اینترنت دیشموک را مشکل در فیبر نوری عنوان کرد و افزود: همه تلاش ما در راستای خدمات‌رسانی دقیق و سریع به مردم خواهد بود.

به گزارش فارس، بر اساس اطلاعات به‌دست آمده قریب به 2 هزار مشترک تلفن ثابت در دیشموک وجود دارد که بیش از 130 میلیون تومان بدهی به شرکت مخابرات دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار