کد خبر: ۹۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 15 September 2015
رشت - ایرنا - رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گیلان از نائب قهرمانی یک شناگر این استان در رقابت های شنای آبهای آزاد کشور خبر داد.
[شناگر گیلانی عنوان نائب قهرمانی کشور را کسب کرد]

پرویز گلریز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اکبر رنجکش شناگر گیلانی موفق شد مدال نقره مسابقات شنای آبهای آزاد قهرمانی کشور را کسب کند.
وی افزود: این شناگر شایسته گیلانی در رده سنی 30 تا 39 سال در رقابت های شنای آبهای آزاد قهرمانی کشور حضور یافت که با سایر رقبای خود به مسافت دو کیلوکتر در دریاچه زریوار مریوان به رقابت پرداخت و موفق به کسب مدال نقره شد .
وی اظهار کرد: در مسابقات شنای آبهای آزاد قهرمانی کشور جام شهدای استان کردستان ، زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر کشور در رده های سنی مختلف در شهرستان مریوان با هم به رقابت پرداختند .
وی ادامه داد: مازیار یگانه و رامتین کاظمی در رده سنی زیر 20 سال، پدرام توحیدی و مجید میرهدایتی در رده سنی زیر 30 سال، صادق رحیمی پور در رده سنی 30 تا 39 سال ، رضا بلوری و جعفر یونسی در رده سنی 40 تا 50 سال و هادی فتحی در رده سنی بالای 60 سال دیگر اعضای تیم شنای گیلان در رقابت های شنای آبهای آزاد کشور بودند.
وی اضافه کرد: مسعود کیمیایی نیز به عنوان مربی و سرپرست ، تیم شنای آبهای آزاد گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور همراهی می کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار