کمالوند:‌
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: استقلال پرمهره‌ترین تیم امسال لیگ است و این تیم را به خوبی آنالیز کرده و سعی داریم با بهترین سیستم مقابل تیم حریف به میدان برویم.
کد خبر: ۹۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳ 14 September 2015
به گزارش تابناک تبریز فراز کمالوند در نشست خبری قبل از بازی با استقلال اظهار کرد: بازی مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه سخت است و با توجه به جایگاه فعلی استقلال و شرایط بسیار خوب این تیم، بازی بسیار دشواری را پیش رو داریم اما با توجه به میزبانی‌مان در بازی فردا سعی داریم با ارائه یک فوتبال خوب و تماشاگرپسند، سه امتیاز بازی را کسب کنیم و به جایگاه‌مان در جدول بهبود ببخشیم.

وی افزود: امیدوارم هواداران آذربایجان نیز فردا به ورزشگاه بیایند و بتوانیم با وجود آنها به پیروزی برسیم.

کمالوند درباه همزمانی بازی‌های گسترش و تراکتورسازی گفت: پس از این بازی باید با مسئولان سازمان لیگ صحبت کنیم تا بازی‌هایمان همزمان نباشد. امیدوارم شرایط برنامه‌ریزی سازمان لیگ به گونه‌ای باشد که هواداران بتوانند هر دو بازی را ببینند و اگر امکان برگزاری بازی در دو روز مختلف نیست، حداقل زمان آنها را تغییر دهند.

وی بیان کرد: پشت فوتبال زیبا قطعا نتیجه هم هست و به هر صورت قرار گرفتن در مکان چهارم جدول ما را زیاد خوشحال نمی‌کند و نباید در باد بازی‌های گذشته بخوابیم. استقلال کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و سعی می‌کنیم با ارائه یک فوتبال زیبا و منطقی به پیروزی برسیم.

سرمربی گسترش فولاد درباره شکایت احتمالی‌اش از آبی‌ها در صورتی که از پروپئیچ در بازی فردا استفاده کنند، عنوان کرد: من در چند روز گذشته با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرده‌ام و هر مصاحبه‌ای که در هر کجا منتشر شده، کذب است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :