قطعی اینترنت برای چندمین بار در سال جاری/
تابناک: پیرو انتقادات قبلی سایت خبری تحلیلی تابناک اصفهان درباره ضعف عملکرد مخابرات اصفهان در خدمت رسانی و پشتیبانی اینترنت به شهروندان اصفهانی و بازتاب فراوان آن در سایر رسانه ها، تعدادی از شهروندان اصفهان در تماس با خبرنگار تابناک تأکید داشتند که دوباره چند روزی است وضعیت اینترنت اصفهان با مشکل مواجه شده و شهروندانی که دارای اینترنت مخابرات هستند، با قطعی اینترنت مواجه هستند.
کد خبر: ۹۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 14 September 2015

به گزارش تابناک اصفهان، پیرو انتقادات قبلی سایت خبری تحلیلی تابناک اصفهان درباره ضعف عملکرد مخابرات اصفهان در خدمت رسانی و پشتیبانی اینترنت به شهروندان اصفهانی و بازتاب فراوان آن در سایر رسانه ها، تعدادی از شهروندان اصفهان در تماس با خبرنگار تابناک تأکید داشتند که دوباره چند روزی است وضعیت اینترنت اصفهان با مشکل مواجه شده و شهروندانی که دارای اینترنت مخابرات هستند، با قطعی اینترنت مواجه هستند.

نکته قابل توجه این است که مخابرات هم دیگر به انتقاد مردم از شیوه خدمت رسانی این سازمان، عادت کرده برایش اهمیتی ندارد و واکنشی نشان نمی دهد!

این در حالی است که در ابتدای سال، رئیس سازمان مخابرات این قول را به شهروندان داده بود، که در سال 94 اینترنت بهتری خواهند داشت. اما نه تنها این مشکل بر طرف نشد بلکه روز های بیشتری نیز این قطعی اینترنت ادامه پیدا کرد.

یکی از شهروندان منطقه پروین اصفهان در تماس با تابناک با انتقاد از وضعیت اینترنت این خیابان در چند روز اخیر، تأکید داشت: من چند روزی است که اینترنت ندارم و با مشکلات بسیاری رو به رو هستم. امروزه دیگر خیلی از کارها با اینترنت انجام می شود و قطعی اینترنت در چند روز اخیر واقعا مشکلات بسیاری را برای ما ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: تعدادی از مشترکینی که اعتبار اینترنتشان هم قطع نشده، نه از طریق تلفن و از طریق سایت این سازمان، نمی توانند، اینترنت خودشان را شارژ کنند.

پس از پیگیری های خبرنگار تابناک، متوجه شدیم، که بسیاری از مراکزدولتی و غیر دولتی، کافی نت ها و سایر مشترکین مخابرات و سایر شرکت ها نیز در چند روز اخیر با مشکل قطعی و سرعت پائین اینترنت مواجه بوده اند.

با وجود این مسائل، این بار شاید به غیر از عذرخواهی رئیس سازمان مخابرات، خواستار پاسخ، وی به مشکلات چند سال اخیر اینترنت و مخابرات اصفهان هستیم!


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار