به گزارش تابناک ایلام
این روزهای خبرهای خوشی از حال وروز ارتباطات استان ایلام به گوش نمی رسد،بیماری مزمنی که گریبانگیر ارتباطات استان شده است ظاهرا وضعیتی بدون درمان به خود گرفته است وهرروز شاهد گزارشهایی از قطعی ارتباط تلفن واینترنت یک شهرستان مخابره می شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 13 September 2015
به گزارش تابناک ایلام،این روزهای خبرهای خوشی از حال وروز ارتباطات استان ایلام به گوش نمی رسد،بیماری مزمنی که گریبانگیر ارتباطات استان شده است ظاهرا وضعیتی بدون درمان به خود گرفته است وهرروز شاهد گزارشهایی از قطعی ارتباط تلفن واینترنت یک شهرستان مخابره می شود.
ارتباطات درمیان اکثر مردم از هر جنسیت ورده سنی جای پای محکمی پیدا کرده است بنحوی که یک ساعت قطعی آن باعث تحمیل مصائب ومشکلاتی به مردم می شود،علمی که امروزه علاوه براینکه به جایگزینی برای مراودات اجتماعی تبدیل شده است ،سهم بسزا وچشمگیری از مبادلات تجاری واقتصادی ورسانه های را به خود اختصاص داده است برهمین اساس بی دلیل نیست که بروز مشکل برای آن تبعاتی را برای مردم بدنبال خواهد داشت.
بروز مشکلات در قطعات الکترونیکی که تشکیل دهنده اجزای فیزیکی وسخت افزاری علوم ارتباطات هستند امری بدیهی وطبیعی است اما اینکه این مشکلات گاها به یک روز یابیشتر کشانده شود خود جای بحث وانتقاد دارد!
از هفته های گذشته بصورت روزانه شاهد قطعی اینترنت در استان ایلام بوده ایم ودر نقطه اوج خود این اختلالات به بیش از 5ساعت رسید ،اما اختلالات ارتباطی در استان ایلامم به همین جا ختم نشد وشهروندان سرابله از روز پنجشنبه بمدت 72ساعت با قطعی تلفن واینترنت مواجهه شدندواینک این اختلالات ارتباطی به شهرستان آبدانان سرایت نموده است وشهرآبدانان مدت48ساعت است که با قطعی تلفن واینترنت مواجهه شده اند.
عباس نوری رییس اداره مخابرات شهرستان آبدانان گفت: شبکه اینترنت و تلفن ثابت آبدانان از ظهر جمعه بدلیل انجام عملیات کابل برگردان قطع شده و کماکان ادامه دارد.
وی افزود: هم اکنون شبکه اینترنت، تلفن ثابت و تلفن همراه ایرانسل این شهر قطع است و مشترکان تنها می توانند از شبکه تلفن همراه اول استفاده کنند.
رییس مخابرات آبدانان یادآور شد: ساختمان قدیمی این شرکت پس از وقوع زمین لرزه 6،1 ریشتری 27 مردادماه سال گذشته در این شهرستان خسارت اساسی دیده و غیر قابل استفاده شده بود.
نوری تاکید کرد: پس از وقوع این زلزله تجهیزات و امکانات مخابراتی در تعدادی کانکس نگهداری می شد که در روزهای اخیر انتقال سیستم های مخابراتی و کابل برگردان شبکه، باعث قطع شدن شبکه های ارتباطی شده است.
وی اضافه کرد: این جابجایی عصر امروز به پایان می رسد و ارتباط عادی دوباره از سر گرفته می شود.
رییس شرکت مخابرات آبدانان گفت: عملیات ساخت ساختمان جدید این شرکت بزودی و با تامین اعتبار مورد نیاز آغاز خواهد شد.
انشااله که مسئولین شرکت مخابرات استان ایلام قدری به مسائل ومشکلات پیش آمده تامل کنند وراه چاره ای برای کاهش اختلالات پیش تعریف شده بیابند .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
سلام خسته نباشین.علت چیه ک در ایلام قسمت میدان ۲۲بهمن خیابان خرمشهر نته همراه اول حتی داده بالا نمیاره در صورتی ک در بقیه نقاط ایلام چنین مشکلی وجود ندارد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار