کد خبر: ۹۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 13 September 2015
رشت - ایرنا - رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گیلان با اعلام آمادگی کامل تیم برای کسب مقام قهرمانی از اعزام شناگرهای استان به مسابقات آبهای آزاد قهرمانی کشور خبر داد.
[تیم شنای گیلان برای کسب مقام قهرمانی آمادگی دارد]

پرویز گلریز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تیم شنای گیلان با 9شناگر برتر برای کسب مقام در رده های سنی مختلف عازم شهرستان مریوان محل برگزاری مسابقات آبهای آزاد کشور شده است.
وی افزود: مازیار یگانه و رامتین کاظمی در رده سنی زیر 20 سال، پدرام توحیدی و مجید میرهدایتی در رده سنی زیر 30 سال، اکبر رنجکش و صادق رحیمی پور در رده سنی 30 تا 39 سال اعضای تیم شنای آبهای آزاد گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور تشکیل می هند.
وی ادامه داد: همچنین در رده سنی 40 تا 50 سال رضا بلوری و جعفر یونسی در رده سنی بالای 60 سال نیز هادی فتحی دیگر اعضای تیم شنای گیلان در رقابت های شنای آبهای آزاد کشور هستند.
گلریز بیان کرد: رقابت های شنای آبهای آزاد قهرمانی کشور از عصر امروز (یکشنبه) با حضور زبده ترین شناگران این رشته از سراسر کشور به مدت دو روز در مریوان استان کردستان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: مسعود کیمیایی نیز به عنوان مربی و سرپرست، تیم شنای آبهای آزاد گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور همراهی می کند.
گلریز یادآور شد: با توجه به آمادگی خوب تیم شنای گیلان انتظار داریم در پایان مسابقات، این تیم با کسب مدال های رنگارنگ ، بین سه تیم برتر این دوره از رقابت ها قرار بگیرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار