معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: ۴۲ سالگلی انقلاب اسلامی را باید فصل اراده ملی برای ورود به دوران جدیدی از پیشرفت و تحقق برنامه‌های مورد انتظار بدانیم.
کد خبر: ۹۳۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ 31 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،حسین خوش اقبال  افزود: این انقلاب با شعارهای گشایش گرانه و نویدبخش بازگشت اقتدار، عزت و استقلال به پیروزی رسید و مهم ترین رکن پس از رهبری امام راحل پشتوانه و خواست جمعی مردم بود. این یعنی اسلامیت و جمهوریت که همواره از ابتدای انقلاب به یک اندازه مورد اهمیت بوده و فقدان یا تضعیف هرکدام اثر مستقیم در رکن دیگر دارد.

وی اظهار داشت: ثمره انقلاب اسلامی شکل گیری نظام با اقتدار جمهوری اسلامی بود. بر پایه شکل گیری این نظم حکمرانی ایران از یک کشور وابسته و غیرمستقل به یک قدرت تعیین کننده در منطقه رسیده است. در عزت آفرینی انقلاب اسلامی نیز برای ملت ایران همین بس که امروز سرداران دیپلماسی در مقابل مدعی ترین قدرت دنیا یعنی آمریکا ایستاده و شرط و شروط بازگشت به مذاکره و برجام تعیین می کنند.

او تصریح کرد: این انقلاب نظامی را تاسیس کرده که از سال اول تا به امروز عده ای روزشماری برای سرنگونی آن دارند اما در کمال شگفتی می بینیم که برای تشییع پیکر سرباز بزرگشان شهید حاج «قاسم سلیمانی» بیش از ۲۵ میلیون نفر شرکت می کنند تا بار دیگر به ریزش های این انقلاب نشان دهند که پشتوانه مردمی، همچنان بزرگ ترین سرمایه این نظام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: قدر و ارزش این پشتوانه فداکارانه، صادقانه و غیورانه مردم را باید دانست و قدردانی نیز در شرایط فعلی تلاش برای عزت و اعتلای ایران با ترمیم کمبودها، تلاش بیشتر برای افزایش رضایتمندی و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است. این مردم هرچه قوی باشند پشتیبانی شان از نظام اسلامی بیشتر می شود و احساس عزت بیشتری می کنند.

خوش اقبال افزود: آنچه که کشور در آستانه ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی به آن نیاز دارد اتحاد و انسجام برای عبور از دوران تحریم است. ایام دهه فجر فرصت همگرایی، اتحاد و توجه بیشتر به آرمان های انقلاب اسلامی تحت زعامت و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری است که مهمترین آن بازگشت عزت و اقتدار به ملت ایران بوده است.

او گفت: یکی از ابعاد این عزت و اقتدار نیز احساس رضایتمندی و ارتقای وضعیت اقتصادی جامعه است.

خوش اقبال اضافه کرد: خوشبختانه در استان مدیریت ارشد و مجموعه دستگاه ها همسو برای تحقق توسعه و افزایش شاخص های توسعه ای هستند.

او گفت: هر چه اتحاد و وحدت بین مسوولان و مردم بیشتر باشد امکان رشد و پیشرفت بیشتر می شود و از آنسو دست معاندان در ایجاد شکاف و اختلاف خالی می ماند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: همه ما با هر تفکر و نگرش و دیدگاهی که داشته باشیم باید درک کنیم که در یک کشتی به نام جمهوری اسلامی ایران نشسته ایم و اگر بخواهیم بدون اینکه صلاح جمیع مردم را در نظر داشته باشیم؛ حرکت غیراصولی کنیم بی شک در این کشتی همگی مان غرق خواهیم شد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار