کد خبر: ۹۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 12 September 2015
شهردار لاهیجان از افتتاح باغ نارنج در کنار میدان کاشف‌السلطنه این شهر خبر داد.
خبرگزاری فارس: افتتاح باغ نارنج در لاهیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، سعید آگشته ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های اجرایی شهرداری این شهر اظهار کرد: لاهیجان با توجه به گذشته بر افتخار تاریخی، مذهبی و گردشگری از شهرهای مهم گردشگرپذیر در ایران است.

وی به وجود جاذبه‌ها و توانمندی‌های بسیار در شهر لاهیجان اشاره کرد و افزود: لاهیجان جزو 14 شهر نمونه گردشگری در کشور محسوب می‌شود.

آگشته با بیان اینکه سالانه صدها هزار نفر مسافر و گردشگر داخلی و خارجی از مواهب خدادادی لاهیجان بازدید می‌کنند، تصریح کرد: بسترسازی مناسب و فراهم کردن امکانات لازم به منظور رفاه شهروندان و گردشگران از جمله برنامه‌های شهرداری لاهیجان است.

شهردار لاهیجان قرار گرفتن در مسیر خط کناره دریای خزر و جاذبه‌های مختلف را از ویژگی‌های این شهر خواند و بیان کرد: سرمایه‌گذاری از جمله موضوع‌های مورد توجه شهرداری لاهیجان است و این امر تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت شهری دارد.

وی از اجرای سیاست‌های تشویقی در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران توسط شهرداری لاهیجان خبر داد و گفت: برداشتن موانع موجود در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران از جمله سیاست‌های شهرداری لاهیجان است.

آگشته با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه‌گذاری موجب کسب درآمد برای سرمایه‌گذاران و توسعه و آبادانی در شهرها می‌شود، خاطرنشان کرد: اشتغالزایی از دیگر اهداف سرمایه‌گذاری در شهرها محسوب می‌شود.

شهردار لاهیجان در ادامه به افتتاح باغ نارنج در کنار میدان کاشف‌السلطنه با اعتبار 7 میلیارد و 50 میلیون تومان هم‌زمان با هفته دولت امسال در این شهر اشاره کرد و یادآور شد: اعتبار مذکور از محل درآمدهای عمومی شهرداری لاهیجان تامین شده است.

وی احداث مجموعه فرهنگی ورزشی و بازار عاقلیه را از پروژه‌های افتتاحی شهرداری لاهیجان در هفته دولت امسال برشمرد و اظهار کرد: بازار عاقلیه در ابتدای بلوار حکیم‌زاده با اعتبار 3 میلیارد و 50 میلیون تومان از محل درآمدهای عمومی شهرداری لاهیجان به بهره‌برداری رسیده است.

آگشته با بیان اینکه آسفالت معابری شهری با اعتبار 3 میلیارد تومان در لاهیجان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: مبلغ 2 میلیارد و 810 میلیون تومان از محل درآمدهای عمومی شهرداری لاهیجان و 190 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

شهردار لاهیجان به پروژه توسعه و امتداد بلوار دیلمان اشاره کرد و گفت: پروژه مذکور با اعتبار 3 میلیارد تومان از محل درآمدهای عمومی شهرداری لاهیجان به بهره‌برداری رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار