تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز برای اینکه از دیگر رقیبانشان عقب نماند باید در ادامه مسابقات با قدرت ظاهر شود و به راحتی امتیاز از دست ندهد، این تیم به دنبال شکست تیم خیبر خرم‌آباد است تا چهارباخت پی در پی را جبران کند.
کد خبر: ۹۲۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 21 December 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا: در هفته ششم مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور جام آزادگان ، تیم قشقایی در شیراز میزبان تیم خیبر خرم آباد و تیم فجر هم در تهران به مصاف بادران می رود.

تیم قشقایی در انتظار فتح خیبر

تیم قشقایی شیراز را بخش خصوصی اداره می کند که مشکلات خاص خود را دارد و به گفته بازیکنان و سرمربی این تیم آنها نیاز به حمایت دارند و این حرفشان هم درست است.

این تیم پس از انجام پنج بازی با یک برد و چهار باخت، تنها یک گل زده و ۶ گل دریافت کرده است که برای این تیم جوان کارنامه خوبی نیست.

هر چند زمان زیادی از بازی ها نگذشته است، اما این تیم مشکل گلزنی دارد و در تمام بازی ها فرصت های زیادی را از دست می دهد و این قانون نانوشته فوتبال است که گل نزنی ، گل می خوری.

اگرچه همه هم و غم داریوش هرمزی سرمربی تیم قشقایی معطوف به رفع ضعف هایش است اما این تیم در نیم فصل نیاز به گرفتن یک مهاجم گلزن دارد و در خط دفاع هم آمار خوبی ندارد و به نظر می رسد یک دروازه بان خوب می تواند این تیم را در ادامه مسابقات تبدیل به یک تیم جوان گلزن و گل نخور بکند.

مربیان و دست اندرکاران این باشگاه دراین پنج بازی گذشته معترض به قضاوت مسابقات هستند و در این راه هم کتبا به کمیته داوران اعتراض کرده اند اما این پایان کار نیست زیرا در بحث داوری سال هاست که تیم ها معترض هستند و باید اینقدر قوی باشی تا اگر داوری هم اشتباه کرد، تیم متضرر نشود، مصداق این سخن که برو قوی باش که در نظام طبیعت ضعیف پایمال است.

خیبر چگونه تیمی است؟

تیم خیبر خرم آباد هم در جدول رده بندی حال و روز خوبی ندارد و این تیم تنها ۲ امتیاز بیشتر از قشقایی دارد و با پنج امتیاز یازدهم است، آنها با دریافت ۶ گل خط دفاع شکننده ای دارند اما در خط حمله هفت گل زده اند که میزبان باید مواظب خط حمله این تیم باشد.

با خط دفاع ضعیفی که میهمان قشقایی دارد این بهترین فرصت است تا مهاجمان این تیم دروازه حریف را خوب هدف گذاری کنند و گرنه ممکن است همین تیم گریبان شاگردان هرمزی را بگیرد.

آنچه که از اردوی تیم قشقایی خبر می رسد نشانگر این است که سخت تمرین کرده اند تا با شکست تیم خیبر به ناکامی های خود پایان دهند، قشقایی باید قدر بازی های خانگی را بهتر بداند، حریف برای حداقل امتیاز می آید، غافل از گل زدن هم نیست.


بازیکنان تیم قشقایی : خوب تمرین کردیم، امیدواریم ببریم

بازیکنان تیم فوتبال قشقایی شیراز هم برای بازی مقابل تیم حریف همه مصمم هستند تا بازی را ببرند، زیرا خوب تمرین کردند و می خواهند دل هواداران این تیم را شاد کنند.

علی حسامی بازیکن این تیم به ایرنا گفت: چند روز گذشته تمرین های خوبی برگزارکردیم و همه برای خوشحال کردن دل هواداران مصصم به شکست تیم خیبر هستند.

وی اضافه کرد : انگیزه در نزد بازیکنان ما حرف اول را می زند و از نظر امکانات مشکل نداریم، اگرچه ضعف داوری و بعضا بدشانسی در نتیجه نگرفتن ما اثر داشته است.

پرویز کریمی هم دیگر بازیکن تیم قشقایی است که او هم از آمادگی تیمش با انجام تمرینات فوق العاده سخن به میان آورد و اظهار امیدواری کرد :هواداران تیمش را در این هفته خوشحال کند.

سرمربی تیم قشقایی : آماده ایم

سرمربی تیم قشقایی هم اعلام کرد : یک مصدوم داریم اما خوب تمرین کرده ایم و فکر می کنم این هفته پایان ناکامی ها باشد زیرا کاملا آماده ایم.

داریوش هرمزی ادامه داد : با تیم قدرتمند و متمولی بازی داریم اما این دلیل نمی شود که نتوانیم آنها را شکست دهیم.

وی افزود : در بازی های گذشته بازیکنانم برای فتح دروازه مشکل داشتند که برای رفع آن تمرین های ویژه ای برگزار کردیم و باید ببریم.

دیدار تیم های قشقایی شیراز و خیبر خرم آباد سه شنبه دوم دی ماه ۹۹از ساعت ۱۴ در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می شود.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی هم در این روز در تهران به مصاف تیم بادران این شهر می رود.

هم اینک در جدول رده بندی پس از انجام پنج بازی، تیم استقلال اهواز با ۱۳ امتیاز به تنهایی در صدر ایستاده است ، پارس جم جنوبی بوشهر با ۱۱ امتیاز در تعقیب صدرنشین قرار گرفت و تیم شاهین شهرداری بوشهر هم با ۱۰ امتیاز مکان سوم را دارد.

همچنین فجر شهید سپاسی شیراز با هشت امتیاز در رده هشتم و تیم شهدای قشقایی شیراز هم با سه امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار