گزیده ای از صحبت های رئیس جمهور اتریش در اصفهان/
تابناک: هاینس فیشر در جریان بازدید از مجموعه تاریخی میدان امام (ره) اصفهان اظهار کرد: در این سفر با مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران دیدارهای خوبی داشتیم و در زمینه همکاری‌های اقتصادی و گردشگری بین دو کشور گام‌های مهمی برداشته شد.
کد خبر: ۹۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ 11 September 2015
هاینس فیشر  در جریان بازدید از مجموعه تاریخی میدان امام (ره) اصفهان اظهار کرد: در این سفر با مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران دیدارهای خوبی داشتیم و در زمینه همکاری‌های اقتصادی و گردشگری بین دو کشور گام‌های مهمی برداشته شد.

http://www.seratnews.ir/files/fa/news/1394/6/18/211344_350.jpg
توافقات گردشگری میان اصفهان و اتریش

رئیس‌جمهوری اتریش یکی از محورهای توافق‌های انجام‌شده در تهران را در زمینه توسعه همکاری‌های گردشگری بیان کرد و افزود: در سفر به اصفهان نیز با استاندار اصفهان توافق کردیم که استاندار ایالت سالزبورگ اتریش که یکی از قطب‌های گردشگری این کشور است در دو ماه آینده به اصفهان سفر کند.

همکاری اصفهان و اتریش در زمینه گردشگری

وی با اشاره به اینکه ایران از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری زیادی برخوردار است، اظهار کرد: اتریش نیز در زمینه گردشگری از دانش و تجربیات خوبی برخوردار است و این ظرفیت‌ها می‌تواند همکاری‌های دو کشور در زمینه گردشگری را توسعه دهد.

http://www.seratnews.ir/files/fa/news/1394/6/18/211345_371.jpg

رئیس‌جمهوری اتریش که از بناهای تاریخی مجموعه میدان امام (ره)، باغ‌موزه چهل‌ستون و بازارهای قدیمی اصفهان دیدن کرده بود، از اصفهان به عنوان گوهر بی‌بدیل نام برد و افزود: بی‌دلیل نیست که این شهر به عنوان یکی از قطب‌های فرهنگی دنیا شناخته می‌شود.


وی با تقدیر از همراهی استاندار اصفهان و وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از اماکن تاریخی اصفهان اضافه کرد: یکی از خواسته من و همسرم در سفر رسمی به ایران، بازدید از اصفهان بود و خوشحال و سپاسگزارم که مقامات ایرانی زمینه این سفر را فراهم کردند.


فیشر با اشاره به اینکه اصفهان برای هر فرد بافرهنگ و آشنا به آثار تاریخی و تمدنی جذابیت دارد، افزود: خوشحالم که این فرصت فراهم شد تا بتوانم از نزدیک آثار تاریخی و زیبای اصفهان را مشاهده کنم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار