مسئولان به مردم وفادار باشند؛
به گزارش تابناک سمنان: حجت السلام عباس امینی امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه حرف‌های وحدت‌شکن و دشمن‌شاد کن عقوبت خوبی برای کشور ندارد، گفت: مسئولان با رعایت وحدت به اهداف ملت، وفادار و پایبند باشند.
کد خبر: ۹۲۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ 18 December 2020

بودجه سال ۱۴۰۰ هموار کننده برنامه هفتم توسعه است

امام‌جمعه شاهرود ظهر آدینه در خطبه‌های مجازی جمعه این هفته شاهرود ضمن اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با اعضای برگزار کنندگان مراسم سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بابیان اینکه ایشان همواره مردمی، قهرمان ملت و امت، تبلور ارزش‌های ایرانی، دارای شجاعت و معنویت بود که زندگی و شهادت او سیلی محکمی به دشمنان زد، ابراز داشت: در مراسم بزرگداشت این شهید می‌بایست ظرفیت‌های مردمی، فرهنگی و اقدامات مبتکرانه به‌کارگیری شود و در شهرستان نیز افراد علاقه‌مند به همکاری حق این شهید را به‌اندازه بضاعت ادا کنند.

وی  بابیان اینکه می‌بایست در همه زمینه‌ها قوی بوده و اعتماد به دشمن نکنیم، ابراز داشت: اتحاد و انسجام ملی را همگان به‌ویژه سران سه قوه باید حفظ کنند حرفت‌های وحدت‌شکن نباید در این روزگار زده شود و اختلافات را با مذاکره حل کرد.

حجت‌الاسلام عباس امینی ضمن بیان اینکه مراسم تشییع میلیونی سردار سلیمانی سیلی اول و حمله به پایگاه‌های موشکی اسرائیل و آمریکا به‌عین السعد سیلی دوم ملت ایران به دشمنان بود، افزود: سیلی سخت‌تر شکستن هیمنه نرم‌افزاری استکبار به دست جوانان مؤمن و انقلابی و اخراج اسرائیل و آمریکا از منطقه است.

امینی بابیان اینکه رفع تحریم دست دشمن اما خنثی شدن آن دست ما است، تصریح کرد: مسئولان تا جایی که می‌توانند باید به اهداف ملت وفادار و پایبند باشند زیرا در شرایطی که دشمنان انواع و اقسام شرارت را بر ما می‌کنند دوگانگی و دو جور حرف زدن در کشور معنا ندارد چراکه حرف‌های دشمن‌شاد کن پیام خوبی ندارد.

وی بابیان اینکه دوگانه عمل کردن اروپایی‌ها برای چندمین بار به اثبات رسید، افزود: اروپایی‌ها نسبت به شهادت دکتر محسن فخری زاده صدایشان درنیامد اما برای اعدام یک خائن سروصدا کردند که تنها ماهیت خودشان را نشان می‌دهد، اعتماد به کسی دشمنی آشکار با مردم ایران دارد، صحیح نیست.

بیان ویژگی‌های حضرت زینب (س)، تبریک روز پرستار و لزوم قدردانی از مجاهدان خستگی‌ناپذیر دوران کرونا، شعرخوانی اردوغان و اثبات اینکه ایران نسبت به تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد محوریت اصلی سخنان این هفته خطبه امام‌جمعه شاهرود بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار