سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان قم در پیامی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 06 December 2020

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش تابناک قم،حسن محمد پور سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان قم دراین پیام اورده است:

16آذر روز آرمان خواهی ملت بزرگی است، که جوانان و دانشجویان بصیر و انقلابی عَلَم احیای آن را با بذل جان در تئوری اندیشه سیاسی، مذهبی کشور به ودیعه گذاشته اند. 16 آذر برگرفته از اندیشه تعالی بخش آموزه های دینی و مذهبی و متاثر از بینش سیاسی است، با احاطه بر جریان شناسی حاکم بر آن زمان، و تفکر دشمن شناسی و مبارزه با استکبار جهانی، و عدم دخالت بیگانگان در امور کشور بعنوان خط سیر روشنگرانه برای همیشه تاریخ به یادگار مانده است. وچه زیبا این روز به نام دانشجو نام گذاری شده است.

آری ایران عزیز همیشه به چنین جوانان و دانشجویان خود می بالد دانشجویانی که مظهر تحولات بنیادین در عرصه های مختلف اند، در علم آفرینی، دانشمندان ایده های علمی، در سازندگی و توسعه پیشگامان پیشرفت و ترقی، در ایثار و رشادت خط شکنان مبارزه با جهل و نادانی و در بصیرت و دشمن شناسی گوش به فرمان امام و مقتدای خود بودند.

امروز جامعه دانشگاهی به ویژه دانشجویان متعهد برخود فرض می داند با الهام از مکتب تعالی بخش اسلام عزیز و الگو پذیری در منش و مسلک دانشجویان نامدار و تاریخ ساز همچون زین الدین ها، شهریاری ها و فخری زاده ها و ... آن خط سیر را ادامه داده و جهت سرفرازی ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند ورزید.

دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان، که به تعبیر مقام معظم رهبری این دانشگاه مرکز ثقل نظام و تربیت کشور است.

با تلاش مضاعف و پویایی کامل راه های نا پیموده را مصمم تر از گذشته و گوش بفرمان رهبری و مقتدایی خود طی طریق نموده و در ادامه راه شهداء از هیچ تهدیدی هراس به دل نخواهند داشت.

اینجانب این روز خجسته را به عموم دانشجویان به ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون از خداوند متعال برای همگان مسئلت دارم.

حسن محمدپور

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان قم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار