کد خبر: ۹۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 09 September 2015

این اولین باری نیست که نماینده سابق و شاخص یکی از شهرستان های مذهبی شرق گیلان اقدام به جلسات انتخاباتی و یارگیری برای انتخابات مجلس می کند و در روز انتخابات آنها را به صورت یک پکیج کامل و به ازای دریافت مبالغ هنگفت می فروشد.

تابناک گیلان: این مطلب از کاسپی نیوز برداشت شده است. مسئولیت محتوای این مطلب به عهده پایگاه منتشر کننده است و درج آن در خزر صرفا جهت اطلاع‌ رسانی می باشد. پیوند به مطلب

کاسپی نیوز نوشت:

چند دوره ایست که در یکی از شهرستان های شرق گیلان نماینده دوران سازندگی با استفاده از خدمات همان دوره برای انتخابات مجلس جیب می دوزد. این شخص که پس از دوره نمایندگی خویش، هیچگاه موفق به دریافت دوباره تاییدیه برای صلاحیتش نشد با نگهداشتن تیم و هوادارانش تا ۴۸ ساعت قبل از انتخابات به بهانه اخذ صلاحیت، آرای خود را به کاندیدای مورد نظرخود می فروشد.

این شخص در این دوره نیز با بهانه قرار دادن ردپای امام جمعه این شهرستان در رد صلاحیت دوره های گذشته اش، پس از وی در مجامع عمومی از جلساتش با با آیت الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان سخن می گوید و خود را مورد تایید شورای نگهبان و واجد شرایط برای انتخابات پیش رو معرفی کرده است تا بتواند به ازای دریافت مبالغی آرای هوادارانش را واگذار کند.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان در گیلان بارها تاکید کرده است که نظر شورای نگهبان در مورد رد صلاحیت شدگان دوره‌های گذشته صائب و پابرجاست.(در اینجا بخوانید)

 امیدواریم با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس و تکرر اینگونه سو استفاده ها از سوی سودجویان، شاهد رسیدگی مراجع قانونی باشیم تا دیگر با اینگونه زد و بندهای مذموم و اتفاقات ناگوار مواجه نشویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار