کد خبر: ۹۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 09 September 2015
رشت - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر رودسر گفت : در نیمه نخست سالجاری 27 طرح توسعه عمران شهری در این شهر با چهار میلیارد تومان اعتبار اجرا شده است.
[27 طرح توسعه عمران شهری در رودسر اجرا شد]

محمد حسین زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، ٰاین طرحها را عمدتا در زمینه های آسفالت کوچه ها ، معابر ، خیابانها ، روکش آسفالت ، تعریض کوچه ها و معابر و چندین طرح دیگر برشمرد.
وی در ادامه از ساخت پروژه احداث پارک بانوان در منتهی الیه پارک ملت این شهر و در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و با سرمایه گذاری 300 میلیون تومان خبر داد و اظهار کرد : این طرح که با هدف ایجاد نشاط و شادابی در بین خانواده اجرا می شود هم اکنون در حال انجام است.
رییس شورای اسلامی شهر رودسر همچنین به آغاز عملیات اجرایی تعریض پل صیدر محله این شهر طی روزهای آتی اشاره و بیان کرد : این پروژه با اعتبار 700 میلیون تومان و از محل منابع استانی و شهرداری اجرا می شود.
وی مدت زمان اجرای این پروژه را یکساله اعلام و تصریح کرد : با تحقق این پروژه علاوه بر تسهیل و تسریع در آمد و شد خودروها و افزایش ضریب ایمنی از حجم بار ترافیک نیز در منطقه کاسته خواهد شد .
حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود به احداث چند پارک تفریحی همچون پارک کودک و محلات در محدوده حاشیه شهر رودسر از جمله در مناطق ساحلی رودسر اشاره و بیان کرد : در آغاز کار ساخت چهار پارک در دستور کار قرار دارد و این طرحها در شهرک شهید انصاری ٰآبکنار ٰصیدر محله و ساحل شهدای رودسر اجرا می شود.
وی همچنین از ساخت و تکمیل پروژه استخر شنای این شهر در نیمه دوم سالجاری خبر داد.
وی در خاتمه با یادآوری این مطلب که بودجه امسال شهرداری رودسر بیش از 10 میلیارد تومان است گفت : تاکنون حدود شش میلیارد تومان این بودجه جذب شده است.
شهر رودسر با حدود 50 هزار نفر جمعیت در شرق گیلان دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار