کد خبر: ۹۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸ 09 September 2015
مدیرکل کمیته امداد گیلان از اختصاص 46 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این کمیته امسال در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس: اختصاص 46 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا محمدی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گیلان با اشاره به اختصاص 75 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از طریق 23 بانک دولتی و خصوصی به کمیته امداد استان، اظهار کرد: تاکنون 46 میلیارد تومان تسهیلات به 13 بانک عامل در گیلان ابلاغ شده است.

وی به ابلاغ 36 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط 9 بانک عامل به شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: پرونده دریافت 46 میلیارد تومان تسهیلات مددجویان کمیته امداد آماده است و طرح توجیهی طرح‌ها نوشته شده است.

محمدی از اختصاص 96 درصد تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد گیلان در سال 93 خبر داد و بیان کرد: بهمن و اسفند ماه سال‌های گذشته بیشترین پرداختی‌ها در تسهیلات اشتغالزایی مددجویان را داشتیم.

مدیرکل کمیته امداد گیلان خواستار پرداخت سریع‌تر تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در سال جاری شد و تصریح کرد: 50 درصد از اعتبارات اشتغالزایی مددجویان به بانک‌های عامل ابلاغ شده و این موضوع را به شهرستان‌ها اعلام کردیم.

وی به وجود 400 طرح فرش‌بافی در کمیته امداد گیلان اشاره کرد و گفت: آمادگی پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح‌های مذکور از محل منابع داخلی و مشاغل خانگی در استان را داریم.

محمدی با بیان اینکه بازاریابی دغدغه مددجویان زیر پوشش در فروش تابلوفرش و فرش در گیلان است، خاطرنشان کرد: در فروش کالای تولیدشده با مشکل مواجه هستیم.

*ایجاد 7 هزار و 38 شغل در گیلان

مدیرکل تعاون، کار و راه اجتماعی گیلان نیز در جلسه مذکور به جدول حفظ و تعهد ایجاد اشتغال استان در سال 94 اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 7 هزار و 38 شغل در سامانه رصد اداره مذکور به ثبت رسیده است.

محمود ایزددوست بیشترین شغل ایجاد شده را توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با 3 هزار و 113 اشتغال عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان تعداد یک‌هزار و 475 شغل ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه 81 درصد از تعهدات تسهیلات اشتغالزایی گیلان در سال 93 تحقق پیدا کرده است، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات باقی‌مانده توسط بانک‌ها در حال انجام است و رقم مذکور با پرداخت تسهیلات بانک‌های عامل به صد درصد می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار