مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت
امیدواریم که تیم فوتبال سپیدورد رشت در اولین دیدار خود با حمایت تماشاگرانش بتواند به برتری دست یابد تا یک گام به رقابت های لیگ دسته اول نزدیکتر شود .
کد خبر: ۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰ 01 March 2015
 تیم فوتبال سپیدرود رشت در مرحله دوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به مصاف تیم شهرداری ارومیه می رود

مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز یکشنبه گفت : در اولین دیدار از مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم فوتبال سپیدرود رشت عصر دوشنبه 11 اسفند ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت

رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : امیدواریم که تیم فوتبال سپیدورد رشت در اولین دیدار خود با حمایت تماشاگرانش بتواند به برتری دست یابد تا یک گام به رقابت های لیگ دسته اول نزدیکتر شود

وی اظهار کرد : در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 12 تیم حضور دارند که در دو گروه شش تیمی با هم به رقابت می پردازند . 

وی ادامه داد : بر این اساس ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در این مرحله با تیم های آلومینیوم سازی اراک، بعثت کرمانشاه، خیبر لرستان، ایرانجوان خورموج بوشهر و شهرداری ارومیه هم گروه شد. 

وی بیان کرد : در پایان مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، از هر گروه تیم های نخست به صورت مستقیم به لیگ دسته اول راه پیدا خواهند کرد و دو تیم دوم هر گروه پس از مسابقه حذفی ، راهی رقابت های دسته یک لیگ آزادگان خواهند شد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار