سرپرست معاونت امور جوانان اداره ورزش گیلان گفت: پنج موسسه مردم نهاد استان اعتبارنامه دریافت کردند.
کد خبر: ۹۱۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 26 October 2020

اصغر ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش ، اعتبارنامه پنج موسسه مردم نهاد استان گیلان در حوزه ورزش و جوانان اهداء شد.

وی افزود: این موسسات مردم نهاد گیلان شامل فن آوران نوآور گیل ، راه امن زندگی ، کارتاش ، شمیم خوش حسین و نقشه راه زندگی است که توسط مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان اعتبارنامه خود را دریافت کردند.

وی ادامه داد: توانمندسازی سمن ها و حمایت از جوانان از جمله اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان است و امیدواریم با استفاده بهینه از توانایی این موسسات، بسیاری از کارهای حوزه ورزش و جوانان را توسط این عزیزان انجام دهیم .

وی بیان کرد: با اهدای این پنج اعتبارنامه، تعداد کل سازمان های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به ۱۱۰ مورد رسیده است که با توجه به برنامه پیش بینی شده ، تعداد سمن های گیلان در حد مطلوبی قرار دارد، چون طبق برنامه بلند مدت وزارت ورزش وجوانان، باید ۱۱۵ سمن در گیلان راه اندازی شود که فاصله چندانی با این رقم نداریم.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره ورزش گیلان خاطرنشان کرد: خوشبختانه حضور جوانان در فعالیت های اجتماعی چشمگیر است و در این بخش موفقیت خوبی داشته ایم و همچنین در امر کمیت بخشی به حضور جوانان در فعالیت های اجتماعی نیز موفقیت های مناسبی داشته ایم که یکی از اهداف وزارت ورزش نیز همین امر می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار