مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به فعالیت‌های مجاهدانه هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی در ایام محرم گفت: در راستای قدردانی از خدمات و زحمات هیئت‌های مذهبی استان، جشنواره‌ای رسانه‌ای با عنوان «حبیب» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 18 October 2020

حجت‌الاسلام سعید مهدوی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه امسال وجود ویروس کرونا در کشور برگزاری برنامه‌های عزاداری ایام محرم و صفر را دچار تغییر کرد، اظهار کرد: مردم باوجود شرایط نامناسب ویروس کرونا در جامعه بار دیگر ارادت خود را به اهل‌بیت (ع) و امام حسین (ع) به‌خوبی نشان دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به فعالیت‌های مجاهدانه هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی در ایام محرم بیان کرد: گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی و عموم مردم در برنامه‌های کمک مؤمنانه، مساوات و ایام عزاداری محرم در کنار یکدیگر به خدمات‌رسانی پرداختند.

وی با بیان اینکه قدردان مردم و هیئت‌ها در ایام محرم برای برگزاری باشکوه مراسم‌های عزاداری هستیم، گفت: در راستای قدردانی از خدمات و زحمات هیئت‌های مذهبی استان، جشنواره‌ای رسانه‌ای با عنوان «حبیب» برگزار می‌شود.

مهدوی با تأکید بر اینکه نحوه و شرایط شرکت در جشنواره رسانه‌ای «حبیب» در روزهای آینده از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد، افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره هم‌زمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) سال جاری برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار