رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان گفت: تیم گونگ فو بانوان این استان در لیگ مجازی کشور شرکت می کند و هم اینک آمادگی لازم برای حضور در این رقابت ها را دارد.
کد خبر: ۹۱۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 18 October 2020

مجید مهروانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های ممای(اجرای فرم)  کونگ فو لیگ بانوان قهرمانی کشور با حضور ۱۷ تیم به صورت مجازی برگزار می شود که تیم کونگ فو بانوان گیلان نیز با ۶ ورزشکار در این دوره از مسابقات حضور خواهد یافت.

وی افزود: این رقابت ها از آبان ماه آغاز می شود و ورزشکاران شرکت کننده باید در فرم های مختلف حضور یافته و فیلم اجرای فرم خود را به فدراسیون ارسال کرده تا این فیلم ها توسط داوران منتخب فدراسیون کونگ فو ارزیابی و نتایج آن اعلام شود.

وی ادامه داد: تیم بانوان گیلان در سه فرم در این رقابت ها حضور خواهد یافت که زینب دادجو و سمیه پژوهان دو ورزشکار گیلان که مدال ها و عناوین قهرمانی کشور را در اختیار دارند در اجرای فرم "آناتوآ" در این دوره شرکت می کنند.

وی بیان کرد: همچنین نسیم شریفی و سارا صدیقی دیگر ورزشکاران کونگ فو کار استان گیلان در اجرای فرم "من توما" به مصاف رقبای خود خواهند رفت، ندا نوروزی و زینب نمازی پور نیز دیگر کونگ فو کاران استان در اجرای فرم "اوم" با سایر رقبای خود به صورت مجازی به رقابت می پردازند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان خاطرنشان کرد: همچنین مریم بادپا به عنوان مربی و فاطمه کریمی نیز به عنوان سرپرست در تیم کونگ فو بانوان گیلان برای شرکت در رقابت های مجازی ممای (اجرای فرم) لیگ قهرمانی بانوان کشور حضور می یابند.

مهروانی تصریح کرد: کونگ فو از دیرباز جایگاه ویژه ای در گیلان داشته به خصوص در رشته توآ این استان از کونگ فو کاران شایسته ای برخوردار بوده و هم اینک نیز علاوه بر حضور مربیان و داوران ارزنده این استان در سطح کشور،  کونگ فو کاران گیلانی در چند سال اخیر توانسته اند در مسابقات مختلف در هر دو بخش بانوان و آقایان بدرخشند و مقام ها و مدال های ارزنده ای را کسب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار